«Воля» займає третє місце в Україні за кількістю клієнтів фіксованого інтернету
Компанія охоплює 10% всього В2С-ринку України

Абонентська база фіксованого інтернету від телекомунікаційної компанії «Воля» за результатами 3 кварталу 2020 року складає 676 536 користувачів (10% всього В2С-ринку України). Про це свідчать дані звітності телеком-провайдерів, наданої Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).

2008 році компанія повідомляла, що надає послуги більш ніж 2,5 млн домогосподарств України.
У 2017 році ЗМІ стверджували, що абонбаза «Волі» близько 2 млн абонентів.
На думку анонімного експерта Mind, показники були ще скромніші: «Думаю, абонбаза дута. Компанія маніпулює цифрами. По-перше, враховує не унікальних абонентів, а підсумовує їх по кожній послузі (умовно, пан N. споживає і кабельне ТБ, і інтернет, значить, N. – це два абонента). По-друге, враховує «мертві душі». Багато хто знає, як «просто» абоненту розпрощатися з «Волею» – можна місяцями не платити і вимагати розірвати договір. Але ще дев'ять місяців потому такий абонент буде враховуватися статистикою як діючий».
Згідно з підрахунками джерела Mind, у 2017 році у «Волі» було близько 1,1-1,2 млн живих, унікальних абонентів.
Нагадаємо: «Датагруп» купує оператора «Воля». Придбання відбудеться за повної підтримки Horizon Capital.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].