Керівники Facebook, Google та Twitter знову свідчитимуть перед Конгресом у березні
Цього разу Марк Цукерберг, Сундар Пічаї і Джек Дорсі виступатимуть перед комітетом Палати представників з енергетики і торгівлі щодо дезінформації на своїх платформах

В наступному місяці керівники декількох великих технологічних компаній знову виступатимуть перед Конгресом, цього разу для обговорення дезінформації на своїх платформах.
Як повідомляє CNBC, гендиректор Facebook Марк Цукерберг, глава Google Сундар Пічаї і очільник Twitter Джек Дорсі виступатимуть перед членами комітету Палати представників з енергетики і торгівлі 25 березня.
У заяві, в якій оголошується про нове слухання, лідери комітету Палати представників з питань екології та безпеки вказали на помилкові твердження про вакцину проти COVID-19 і ймовірні фальсифікації на виборах, які набули поширення в соціальних мережах.
«Занадто довго великі технологічні компанії не усвідомлювали ту роль, яку вони відіграли в розпалюванні і поширенні завідомо неправдивої інформації для своєї онлайн-аудиторії. Саморегулювання галузі не вдалося», – йдеться в заяві голови комітету Френка Паллоне, голови підкомітету з комунікацій і технологій Майка Дойла, і голови підкомітету із захисту прав споживачів та торгівлі Яна Шаковскі.
Як відомо, з вказаних трьох осіб найчастіше перед Конгресом з’являвся Цукерберг. На березневих слуханнях він буде давати свідчення перед Конгресом учетверте з липня. Для Пічаї і Дорсі це буде їхній третій візит до Конгресу за цей період.
Торік Цукерберг і Пічаї постали перед законодавцями на слуханнях, присвячених їх конкурентній поведінці, і ставили під сумнів щит відповідальності, який захищає їх галузь. Дорсі також з'явився на останніх слуханнях разом з Цукербергом перед іншим комітетом з приводу звинувачень в цензуру на їхніх платформах, які вони заперечували.
Нагадаємо: у жовтні минулого року керівники Facebook, Google і Twitter свідчили перед Конгресом по розділу 230 Закону про порядність в комунікаціях. Це правило захищає технологічні компанії від відповідальності за контент, розміщений користувачами в їх онлайн-сервісах, і дозволяє їм модерувати його. Слухання також торкалось теми конфіденційності та «домінування ЗМІ».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].