Найбільший в світі постачальник м'яса задумався про виготовлення його рослинних замінників

Найбільший в світі постачальник м'яса задумався про виготовлення його рослинних замінників

В JBS переконані, що світ буде їсти більше штучного м'яса, оскільки справжнє стає все дорожчим

Найбільший в світі постачальник м'яса задумався про виготовлення його рослинних замінників
фото www.flickr.com/photos/thenoyes/2263925330

Попит на штучні бургери зростає настільки швидко, що JBS, найбільший у світі постачальник м'яса, заявив, що, скоріше за все, створить нову глобальну компанію, орієнтовану виключно на продукти рослинного походження.

Як розповів Bloomberg гендиректор JBS Жілберто Томазоні, в майбутньому м'ясо тварин стане дорогою розкішшю, і людям доведеться звернутися до дешевших альтернатив. Крім того, населення світу швидко зростає і, як очікується, до 2050 року досягне 10 млрд осіб. Виробництво м'яса, необхідного для задоволення світових потреб у білку, стане неможливим.

«Рослинний білок допоможе нам скоротити цей протеїновий розрив за рахунок більш доступних продуктів в порівнянні з тваринним протеїном, який буде більш преміальним», – сказав Томазоні.

Бразильська JBS – лише одна з багатьох продуктових компаній, які намагаються розширити свою присутність на арені замінників м'яса, оскільки гамбургери і ковбаси, зроблені з рослинних білків, стають все більш популярними.

Споживчий попит різко зріс після того, як такі стартапи, як Beyond Meat та Impossible Foods, популяризували вегетаріанські бургери, що імітують справжню яловичину. Такі компанії, як McDonald's і Starbucks, також додали у свої меню альтернативні м'ясні страви.

JBS, як і американський конкурент Tyson Foods, вийшла на ринок рослинного м'яса у 2019 році. Нова компанія, яку планує Томазоні, об'єднає всі ці регіональні підприємства в глобальне підприємство.

Компанія вже займає значну частку ринку, займаючи близько 57% ринку бургерів на рослинній основі в Бразилії. В Європі її дочірня компанія Moy Park випускає бургери зі «штучної курятини». JBS також пропонує 10 продуктів на рослинній основі в більш ніж 3000 американських магазинах під брендом OZO, де продажі виросли на 300% минулого року.

Нагадаємо: на початку цього місяця McDonald's запустив в Данії і Швеції тестові продажі бургерів McPlant Burger, в яких замість м'яса використовується котлета з гороху і рисового білка.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло