Захворіло у світі
141,372,323
Померло у світі
3,025,557
Вилікувалось у світі
120,068,828
Захворіло в Україні
1,946,510
Померло в Україні
39,786
Вилікувалось в Україні
1,482,079
McDonald’s має секретний відділ, який стежить за працівниками, що вимагають вищої зарплати

McDonald’s має секретний відділ, який стежить за працівниками, що вимагають вищої зарплати

Шпигуни використовують моніторинг соцмереж та фейкові акаунти

McDonald’s має секретний відділ, який стежить за працівниками, що вимагають вищої зарплати
фото Pixaby

У McDonald’s є секретний відділ, який збирає інформацію про співробітників, що вимагають підвищення зарплатні до не менш як $15 за годину. Про це пише vice.com.

Сама компанія заперечує звинувачення, хоча команда, «зосереджена на виявленні потенційних загроз», дійсно є.

Секретний підрозділ McDonald's вже кілька років шпигує за співробітниками компанії, які контактують з громадським рухом «Fight for $15», що виступає за підвищення мінімальної заробітної плати, пише видання з посиланням на співробітників компанії і внутрішні документи.

Рух «Fight for $15» з 2012 року організовує страйки і протести працівників сфери фастфуду в США та інших країнах. Вони вимагають підвищення мінімальної зарплати до $15 за годину – зараз у робочих вона тримається на рівні $7,5. Їх протести призвели до того, що американський Конгрес з високою ймовірністю незабаром може дійсно підвищити зарплату співробітників, відзначає Vice.

Секретний підрозділ McDonald's з'ясовує стратегію активістів, дізнається, хто залучений в рух, і з ким вони контактують, уточнює видання. В якості  інструментів стеження корпорація використовує моніторинг соцмереж та фейкові акаунти.

Представник McDonald's назвав недостовірною інформацію про стеження і використання фейкових акаунтів у соцмережах. Але компанія підтвердила, що існує команда, «зосереджена на виявленні будь-яких потенційних загроз безпеці компанії».

«Ми зобов'язані стежити за активністю протестів працівників, які можуть ставити за мету порушення роботи ресторану і безпеку персоналу і клієнтів», – додав представник корпорації.

Нагадаємо, McDonald's почав тестові продажі бургерів з котлетою з рослинного м'яса – першими нову продукцію скуштують жителі Скандинавії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті