Google вирішив відмовитися від «занадто» таргетованої реклами
Натомість компанія буде розвивати тип технологій «особистої пісочниці»

Google вирішив відмовитися від моделі таргетування реклами, заснованої на всій історії відвідин сайтів людиною – замість гіпертаргетованих пропозицій матиме місце когортний підхід. Зважаючи на вплив Google на ринку, йдеться про справжню революцію, пише WSJ, на яку посилається The Bell.
«Якщо цифрова реклама не зміниться перед обличчям зростаючого занепокоєння людей про захист особистих даних та спекуляції їх цифровим профілем, ми ризикуємо майбутнім вільної і відкритої мережі», – заявив куратор напрямку в Google Давид Тьомкін.
Про те, що Google з 2022 року відмовляється від трекінгових cookie від третіх сторін, вже було відомо, однак тепер очевидно, що прямої заміни не буде, пише WSJ. Натомість компанія буде розвивати тип технологій «особистої пісочниці», які обійдуться без створення «цифрового двійника» людини, але дозволять відносити її до деталізованої когорти для рекламодавця на основі історії переглядів на її цифровому пристрої. Тестування розпочнеться у другому кварталі цього року.
Йдеться тільки про трекінг на сторонніх сайтах, відзначає Google: стеження в додатках компанії поки що залишиться.
Загалом через Google пройшло 52% світових витрат на цифрову рекламу, або майже $300 млрд, нагадує газета.
Нагадаємо, в Google збираються припинити практику відстежування місцезнаходження користувача за допомогою файлів cookie.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].