Сервіс доставки продуктів goPuff за 30 хвилин залучив $1,15 млрд, його оцінка злетіла вдвічі
Одна з причин успіху стартапу – велика кількість складів по всій країні

Американський сервіс доставки продуктів goPuff за 30 хвилин привернув новий раунд інвестицій, пише ain.ua з посиланням на TechCrunch. Таким чином, всього за півроку оцінка стартапу зросла більш як удвічі.
Особливість сервісу доставки goPaff у тому, що всього за 30 хвилин і за фіксованою ціною в $1,95 користувачеві привезуть замовлений ним набір продуктів з асортименту компанії.
Зараз goPaff працює в 650 містах США, а також має близько 250 складів: саме за рахунок великого числа таких dark store компанії і вдається швидко доставляти замовлення користувачам.
У жовтні 2020 року сервіс підняв $380 млн при оцінці бізнесу в $3,9 млрд. Менш ніж через півроку цифри вдалося подвоїти.
У березні 2021-го стало відомо про залучення $1,15 млрд при оцінці всього бізнесу в $8,9 млрд.
Кошти спрямують на розширення в США, вихід в нові країни (зараз розглядається Британія), а також на запуск своїх нових продуктів, зокрема, розширення лінійки здорових снеків.
Чому це цікаво: ринок швидкої доставки їжі і продуктів буде рости і далі, всі подібні сервіси в Штатах показують рекордне зростання. В Україні є схожий сервіс під назвою Cooker, який доставляє продукти до 30 хвилин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].