Volkswagen вимагатиме від колишніх СЕО відшкодування збитку від «дизельного» скандалу
Компанія вважає, що вони не охороняли інтереси компанії

Німецький автовиробник Volkswagen буде вимагати відшкодування збитку від колишнього генерального директора компанії Мартіна Вінтеркорна і колишнього глави Audi Руперта Штадлера в зв'язку зі скандалом, пов'язаним зі шкідливими викидами від дизельного палива, повідомив автоконцерн у п'ятницю, передає Investing.com.
У 2015 році Volkswagen зізналася у використанні нелегального програмного забезпечення для тестування дизельних двигунів на викиди шкідливих речовин в атмосферу в США, що спровокувало найбільшу кризу в історії німецького автовиробника. Скандал обійшовся компанії більш ніж в 32 млрд євро ($38 млрд).
Volkswagen повідомила, що після повномасштабного розслідування дійшла висновку, що Вінтеркорн і Штадлер порушили своє зобов'язання охороняти інтереси компанії. З боку інших членів правління порушень не виявлено, додає компанія.
Вінтеркорн і Штадлер заперечують свою причетність до скандалу.
Вінтеркорн пішов з поста генерального директора 23 вересня 2015 року, через тиждень після скандалу. Приблизно через три роки Volkswagen розірвала контракт зі Штадлером, який знаходився на посту генерального директора Audi, що входить в групу VW, на тлі кримінального розслідування його причетності до обману.
«Наглядова рада Volkswagen AG завершила розпочате в жовтні 2015 року розслідування причин дизельної кризи», – повідомляє Volkswagen.
«В результаті наглядова рада на своєму сьогоднішньому засіданні прийняла рішення висунути позови про відшкодування збитку колишньому голові правління групи Мартіну Вінтеркорну і колишньому члену правління групи і голові правління групи Audi AG Руперту Штадлеру, в зв'язку з порушенням їхніх обов'язків щодо дотримання інтересів компанії відповідно до законодавства про акціонерні товариства».
Адвокати Вінтеркорна повідомили, що колишній генеральний директор шкодує про рішення ради і відкидає звинувачення. Адвокати Штадлера відмовилися від коментарів.
Нагадаємо, Volkswagen повністю припинив розробку нових моделей з дизельними і бензиновими двигунами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].