Модні бренди Alexander McQueen і Balenciaga відмовляються від натурального хутра
Вони стали останніми брендами, які підтвердили відмову від хутра, в корпорації Kering

Великі модні бренди Alexander McQueen і Balenciaga відмовляються від натурального хутра. Вони стали останніми брендами, які підтвердили відмову від хутра, в корпорації Kering, пише PlantBased News.
Корпорація Kering оголосила про зміни в своєму звіті: «Більшість брендів групи не використовують хутро. Gucci взяв участь у програмі «Без хутра», яку просуває громадська організація Fur Free Alliance. Бренд відмовився від використання хутра в усьому асортименті, починаючи з колекцій Весна/Літо 2018 року. Gucci також зобов'язався більше не використовувати ангору. Balenciaga, Alexander McQueen і MCQ також більше не будуть використовувати хутро в своїх колекціях».
«Щоразу, коли такий знаменитий бренд, як Alexander McQueen і Balenciaga, відмовляється від хутра, він посилає чіткий сигнал про те, що хутру немає місця в сучасному суспільстві», – сказала Кітті Блок, генеральний директор зоозахисної організації Humane Society US.
«Ми з нетерпінням чекаємо продовження нашої роботи з Kering, а також з іншими представниками індустрії моди, щоб гарантувати, що гуманні та інноваційні матеріали – це майбутнє моди», – наголосила вона.
Про те, чому хутрові ферми, і не лише вони, шкодять екології – в матеріалі Mind «Викинь шубу, здавай макулатуру і ставай вегетаріанцем: що робити, щоб врятувати світ».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].