США інвестують $174 млрд у розвиток свого ринку електромобілів
Зараз частка ринку електромобілів в США становить лише одну третину від китайського ринку електромобілів

В рамках плану з розвитку інфраструктури США на $2 трлн адміністрація президента Джо Байдена витратить $174 млрд бюджетних коштів на підтримку американських виробників електромобілів і постачальників супутніх послуг. Виділені кошти торкнуться всіх галузей, пов'язаних з виробництвом і реалізацією електромобілів. Мета програми – як мінімум наздогнати в розвитку ринку електротранспорту Китай, пише HighTech Plus з посиланням на TechCrunch.
«Робіть хорошу роботу, електрифікуючи автомобілі. Зараз частка ринку електромобілів в США становить лише одну третину від китайського ринку електромобілів. І президент вважає, що це необхідно змінити. Тому він пропонує вкласти $174 млрд, щоб завоювати цю швидкозростаючу галузь», – прокоментував рішення представник адміністрації президента США.
Актуальна версія плану США представлена у вигляді схематичної стратегії – регулятори вже визначилися з діями, але поки що не розподілили бюджет. Електрифікація автомобільного сектору одночасно вплине на роботу приватного сектору і державних організацій, а також надасть вигідні пропозиції для потенційних покупців.
Автовиробники отримають додаткові кошти з держбюджету на переоснащення та розширення своїх заводів. В уряді уточнили, що американські підприємства – не тільки зі збирання електрокарів, а й з виробництва батарей – повинні конкурувати з найкращими заводами Китаю і Європи.
А місцевій владі буде доручено спростити процедуру сертифікації нових об'єктів – автовиробникам стане простіше будувати нові заводи і планувати ефективні ланцюжки поставок.
У той же час регулятори розроблять ряд стимулюючих програм і грантів для постачальників супутньої інфраструктури. Ключова мета – побудувати національну мережу з 500 000 зарядних пристроїв для електромобілів по всій території США до 2030 року. Такі проекти, згідно із заявою відомства, створять нові робочі місця і дозволять стандартизувати процес швидкої зарядки.
Також адміністрація Байдена розширить існуючі пільги і знижки на покупку першого електромобіля американського виробництва.
План передбачає також електрифікацію 20% шкільних автобусів по всій країні, згідно з програмою «Чисті автобуси для дітей». Процес займе кілька років.
Як стало відомо, витрати на обслуговування Tesla Model 3 в якості таксі нижчі, ніж для автомобілів з ДВЗ.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].