«Укртранснафта» гарантує 1,1 млн грн на місяць державного доходу від «Самара-Західний напрямок»

«Укртранснафта» гарантує 1,1 млн грн на місяць державного доходу від «Самара-Західний напрямок»

Для управління нафтопродуктопроводом компанія створила окремий департамент

«Укртранснафта» гарантує 1,1 млн грн на місяць державного доходу від «Самара-Західний напрямок»
фото: finbalance.com.ua

АТ «Укртранснафта» зобов’язується забезпечити від 1,1 до 2,5 млн грн щомісячного доходу держави від управління українською частиною нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок». З такою умовою компанія планує підписати з Агентством з розшуку та менеджменту активів (АРМА) договір на управління. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.

Для управління нафтопродуктопроводом «Укртранснафта» вже створила у своїй організаційній структурі окремий департамент. До його складу ввійшли працівники «Укртранснафти» і ТОВ «Прикарпатзахідтранс» – провідні спеціалісти з транспортування нафтопродуктів «магістральними трубопроводами.

«Укртранснафта» звертає увагу, що для повноцінного відновлення транспортування нафтопродуктів магістральним трубопроводом необхідно врегулювати низку питань нормативно-правового характеру, зокрема:

  • врегулювати на законодавчому рівні можливість Управителя оформити дозвіл на право користування земельними ділянками, на яких розташовані об’єкти частини магістрального нафтопродуктопроводу «Самара – Західний напрямок», оскільки наразі усі документи на право користування земельними ділянками оформлені на ТОВ «Прикарпатзахідтранс»;
  • отримати дозвіл від АМКУ на концентрацію та узгоджені дії для управління трубопроводом;
  • отримати від НКРЕКП ліцензію на право провадження господарської діяльності з транспортування нафтопродуктів, для чого спільно з НКРЕКП врегулювати можливість окремого порядку отримання управителем такої ліцензії;
  • отримати від Держмитслужби рішення про відкриття двох митних складів відкритого типу для зберігання нафтопродуктів, для чого необхідна розробка та затвердження Міністерством фінансів України спільно із Державною митною службою України змін до Порядку надання складським об’єктам статусу «митний склад» та позбавлення такого статусу, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2012 № 835, в частині підстав, процедури та переліку документів, необхідних для прийняття рішення щодо реєстрації Управителем митного складу для зберігання нафтопродуктів для об’єктів магістрального нафтопродуктопроводу «Самара – Західний напрямок»;
  • отримати рішення НКРЕКП про встановлення для АТ «Укртранснафта» тарифів на транспортування нафтопродуктів магістральними трубопроводами, для чого НКРЕКП має переглянути та затвердити окремою постановою тарифи на транспортування нафтопродуктів магістральними трубопроводами;
  • отримати від Держпраці дозволи на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки;
  • отримати від НКРЕКП Ліцензію на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення Управителем арештованого майна, для чого НКРЕКП має розробити та затвердити окремий порядок подання, розгляду документів та видачі Ліцензії на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для об’єктів магістрального нафтопродуктопроводу «Самара – Західний напрямок»;
  • отримати від Держводагентства дозволи на спеціальне водокористування для Управителя арештованого майна.

Також необхідно укласти договори на постачання та транспортування електричної енергії для об’єктів магістрального нафтопродуктопроводу. Для цього потрібно визначити обсяг необхідної електроенергії на підставі плану транспортування дизельного палива і провести торги у системі ProZorro для вибору постачальника.

Щоб сформувати такий план транспортування, «Укртранснафта» планує провести низку перемовин з власниками ресурсу з боку Білорусі та Росії й укласти договори про надання АТ «Укртранснафта» послуг з транспортування дизельного пального. Без наявності договірних відносин з власниками ресурсу, відновлення роботи переданого в управління нафтопродуктопроводу буде неможливим.

«Транспортування – наш профільний бізнес. Тим паче частина нафтопродуктопроводу проходить в одному технологічному коридорі з нафтопроводом «Дружба», тож певні наші операційні витрати не зростуть», – зазначив Микола Гавриленко, генеральний директор АТ «Укртранснафта».

Нагадаємо, 16 квітня компанія перемогла у конкурсі АРМА на управителя частиною нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло