Apple має намір оновити систему повідомлень і «домашній» екран на iPhone і iPad
На смартфонах з'являться різні режими повідомлень, а в AppStore побільшає реклами

Компанія Apple готує велике оновлення операційних систем для iPhone і iPad, повідомляє Bloomberg, на який посилається Forbes.
Нові функції додадуть у версії iOS 15 і iPadOS 15. За словами джерел, їх анонсують на конференції для розробників (WWDC), яка пройде 7 червня.
Компанія додасть у мобільні системи нові налаштування повідомлень: користувачі зможуть вибирати режими залежно від того, чим вони займаються – наприклад, сплять, керують автомобілем або працюють. Для перемикання між режимами з'явиться нове меню. Зараз мобільні пристрої Apple можуть відключати звук повідомлень чи не показувати їх зовсім, поки увімкнено «нічний режим».
Крім того, в операційних системах можуть з'явитися автоматичні відповіді на повідомлення. Зараз вони доступні тільки в спеціальному режимі при водінні. Ще Apple хоче покращити месенджер iMessage, але поки що плановані зміни в ранній стадії розробки, кажуть співрозмовники Bloomberg.
«Домашній» екран iPad, на якому відображаються всі програми, чекає «найзначніша» зміна. Компанія дозволить додавати на нього віджети і розташовувати їх в будь-якому місці екрану, як це працює на iPhone, пише агентство. Зараз віджети, які можуть показувати погоду, фото, календар і функції додатків, можуть розміщуватися тільки в бічній панелі. Після оновлення на екрані можна буде залишити тільки віджети, а додатки перенести на інші екрани, кажуть джерела.
Покращить Apple і налаштування безпеки. В системі може з'явитися окремий список додатків, які непомітно збирають інформацію про користувача – наприклад, номер телефону або місце розташування.
Вже до кінця квітня Apple може збільшити обсяг реклами в AppStore. Як кажуть джерела Financial Times, в магазині додатків може з'явитися друге вікно для «рекомендованих» додатків, які відображаються при пошуку програм.
Уже в найближчому оновленні до iOS 14.5 з'явиться нова опція, з якою користувачі зможуть заборонити додаткам відслідковувати їх дії для реклами. Це завадить традиційними технологіями таргетування. Це рішення Apple критикувала, наприклад, Facebook. Вона вирішила змінити свої рекламні інструменти через дії Apple.
Нагадаємо, Apple представила трекер для пошуку втрачених речей та інші новинки на весняній презентації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].