Адміністрація Суецького каналу з’ясувала, хто винен в аварії контейнеровоза Ever Given
Судно досі перебуває під арештом

В інциденті з контейнеровозом Ever Given, який заблокував рух у Суецькому каналі на шість днів, винен капітан судна, заявив глава адміністрації каналу Усама Рабіа на зустрічі з послом Панами в Єгипті Алехандро Гантесом і гендиректором Панамського управління морської навігації Рафаелем Сігаруістою, передає Коммерсант.
Повні результати розслідування поки що не опубліковані. Сам контейнеровоз з середини квітня заарештований через затримки з виплатою компенсацій за аварію.
«Розслідування інциденту з Ever Given підтвердило, що була допущена помилка при орієнтуванні корабля; повна відповідальність за це лежить на капітанові судна, а не на лоцманах каналу, так як їх думка необов'язкова і лише консультативна», – сказав Рабіа.
Відповідно до єгипетського закону про морську навігацію 1990 року, відповідальність за будь-які збитки Суецького каналу лежить на капітанові судна, зазначив Рабіа. Він також заявив, що адміністрація каналу не винна в інциденті. Контейнеровоз сів на мілину при поганих погодних умовах, однак до цього часу в той день через канал успішно пройшли більше 30 суден.
Рік тому при ще більш несприятливих погодних умовах подібних подій зафіксовано не було.
За словами Усами Рабіа, компанія-власник Ever Given відмовилася надати дані про вартість вантажу на борту, проте, за приблизними оцінками, загальна вартість судна і вантажів складає $2 млрд. Компенсація розрахована на основі цієї суми. Адміністрація каналу «з благих намірів» протягом 11 днів після інциденту не вживала юридичних заходів щодо компанії, а потім пішла на поступки і знизила суму необхідної компенсації на 40% – з $916 млн до $550 млн.
Адміністрація каналу продовжує переговори з компанією-власником контейнеровоза, незважаючи на допущені нею порушення, додав Усама Рабіа. Зокрема, за його словами, компанія не повідомила про наявність на борту судна легкозаймистих товарів.
Контейнеровоз Ever Given довжиною 400 метрів, що прямував з Китаю в Роттердам під прапором Панами, сів на мілину в Суецькому каналі 23 березня. З мілини його зняли лише 29 березня. За цей час в каналі утворилася пробка з суден, контейнеровозів і нафтових танкерів. Повністю рух відновився тільки 3 квітня.
Нагадаємо, Суецький канал розширюють після інциденту з контейнеровозом Ever Given.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].