Маск подав заявки на реєстрацію товарних знаків для використання Tesla в ресторанному бізнесі

Маск подав заявки на реєстрацію товарних знаків для використання Tesla в ресторанному бізнесі

Підприємець вже кілька років говорить про плани відкрити власну мережу закусочних

Маск подав заявки на реєстрацію товарних знаків для використання Tesla в ресторанному бізнесі
фото DR

Tesla 27 травня подала заявки на реєстрацію товарних знаків, які вона планує використовувати в сфері ресторанних послуг. Про це повідомило агентство  Bloomberg, на яке посилається Forbes.

Компанія направила в Управління з патентів і товарних знаків США три заявки. Одна стосується написання бренду Tesla стилізованими буквами, в якому деякі елементи нагадують тарілки. Друга – це логотип Tesla у вигляді літери «Т», але в чорному кольорі. У третій заявці йдеться про найменування Tesla. Всі три заявки на реєстрацію товарного знака були прийняті відомством до розгляду, але ще не передані на експертизу.

Засновник Tesla Ілон Маск розповідав про плани побудувати закусочні в Каліфорнії ще кілька років тому, зазначає Bloomberg. У 2018 році бізнесмен повідомив у Twitter, що планує відкрити ресторан для любителів «олдскульних» автомобілів, роликових ковзанів і рок-музики на новій заправній станції в Лос-Анджелесі. Перед цим на запитання одного з читачів, чи буде в закусочних попкорн, Маск відповів: «Звичайно. Плюс вуличний екран, на якому будуть показуватися найкращі сцени в історії кіно».

У квітні Маск написав у Twitter, що в каліфорнійській Санта-Моніці скоро з'явиться нова станція заправки Tesla Supercharger, де можна буде повечеряти в стилі 50-х і подивитися 100 найкращих відеокліпів.

Агентство відзначає, що реєстрація товарного знака не є стандартною процедурою для більшості ресторанів. Зазвичай це робиться для брендів, які планують почати франшизу або вийти на національний ринок.

«Крок Tesla вказує на плани великого зростання», – пояснив виданню інвестор в готелі і ресторани Стівен Камал.

За словами Джозії Цитрин, засновниці компанії Citrin Hospitality, в яку входять ресторани Citrin і Melisse, процес схвалення товарного знака та отримання необхідних дозволів займає місяці, особливо в Санта-Моніці.

«Якою б футуристичною і швидкою не була Tesla, про ресторанний процес у Санта-Моніці можна сказати прямо протилежне», – заявив шеф-кухар і гендиректор Röckenwagner Bakery Group Ханс Рекенвагнер. Він підкреслив: «Через рік, Ілон, побачимося, якщо тобі пощастить».

Нагадаємо, акції співвласника продюсера пісні Baby Shark виросли на 10% після твіту Ілона Маска.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті