Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження

Найважливішу роль грає якість продуктів та послуг

Этот текст также доступен на русском
Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: pixabay.com

Глобальним репутаційним лідером у 2021 році стала компанія The Lego Group. Про це свідчать результати провідного щорічного дослідження корпоративної репутації Global RepTrak 100, проведеного консалтинговою компанією The RepTrak Company (раніше – Reputation Institute). Данський виробник конструкторів другий рік поспіль утримує першу позицію у рейтингу, – повідомляє Reputation Capital Group у своєму блозі.

Також до першої п’ятірки увійшли Rolex, Ferrari, The Bosch Group та Harley-Davidson Inc. Замикають топ-10 компанії Canon Inc., Аdidas AG, The Walt Disney Company, Microsoft Corp. і Sony Group Corp.

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i1.wp.com/reputationcapital.blog
Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i2.wp.com/reputationcapital.blog

Дві компанії, які не залишали топ-10 протягом всіх одинадцяти років проведення глобального дослідження – The Lego Group та The Walt Disney Company. На думку організаторів проєкту, своїм успіхом вони зобов’язані трьом факторам – незмінній високій якості продукції, лідерству в інноваціях, а також наявності чіткої мети.

За даними Global RepTrak 100, найважливішу роль серед семи драйверів грають якість продуктів та послуг, управління і корпоративне громадянство.

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i2.wp.com/reputationcapital.blog

Оцінка зусиль компаній в різних напрямках істотно відрізняється в різних вікових груп. Найбільші відмінності зафіксовані між представниками покоління Z (18-25 років) і «мілленіалами» (26-40 років).

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i1.wp.com/reputationcapital.blog

Висока репутація вкрай важлива для формування у споживачів підтримуючої поведінки. 

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i2.wp.com/reputationcapital.blog

Першу позицію в галузевому заліку у 2021 році займає індустрія споживчих товарів тривалого користування. У трійку репутаційних лідерів увійшли виробники технологічного обладнання, а також програмного забезпечення і сервісів.

Останні позиції у рейтингу репутації посіли галузь медіа та розваг, сектор банківських і фінансових послуг.
Трьома напрямками, які посіли протягом року вищі місця, стали виробники технологічного обладнання, товарів для дому та особистого користування, а також фармацевтика і біотехнологічна галузь.

Корпоративне громадянство у трійці чинників, що впливають на репутацію компанії – дослідження
Фото: i2.wp.com/reputationcapital.blog

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло