Британська влада хоче вирішити проблему нестачі водіїв вантажівок шляхом довшого робочого дня

Британська влада хоче вирішити проблему нестачі водіїв вантажівок шляхом довшого робочого дня

Критики вважають, що це не допоможе ситуації, а лише погіршить її

Британська влада хоче вирішити проблему нестачі водіїв вантажівок шляхом довшого робочого дня
фото DR

Влада Великобританії дозволить водіям вантажівок працювати довше. Таким чином влада хоче вирішити проблему гострого дефіциту робочої сили в сфері вантажоперевезень, що загрожує зривом поставок і зростанням цін на товари, пише logist.today з посиланням на The Guardian.

У цьому місяці уряд Великобританії тимчасово пом'якшить правила, що стосуються тривалості робочого дня водіїв вантажівок для вирішення проблеми гострої нестачі кваліфікованої робочої сили. У Міністерстві транспорту заявили, що зміна правил дозволить лише незначно збільшити щоденний ліміт водіння з 9 до 10 годин, а 11-годинний ліміт буде дозволений двічі на тиждень. При цьому перевізникам слід скористатися цим заходом тільки в разі крайньої необхідності, стверджують чиновники.

«Ми знаємо про нестачу водіїв вантажних автомобілів, тому я оголошую про тимчасове продовження правил тривалості робочого дня водіїв з 12 липня, що дасть водіям і операторам можливість здійснювати триваліші рейси. Ми також збільшили кількість доступних іспитів з водіння і розглянемо інші заходи», – заявив Грант Шаппс, міністр транспорту Великобританії.

Однак транспортні компанії і профспілки заявили, що зміна правил мало що змінить в короткостроковій перспективі, а в довгостроковій посилить проблеми з набором персоналу.

У профспілці Unite стверджують, що водії, яких будуть просити працювати довше, можуть взагалі піти з галузі, додавши, що уряд досі не вжив жодних дій для того, щоб зацікавити нових робочих.

Пандемія Covid-19, яка змусила багатьох іноземних працівників повернутися додому на час локдауна, а також нові заходи імміграційного контролю після  Brexit  привели до нестачі персоналу в логістиці та інших галузях, таких як будівництво і готельний бізнес.

Перевізники тепер не можуть наймати співробітників з ЄС, щоб замінити водіїв, які повернулися до своїх країн під час пандемії.

Premier Foods, одна з найбільших британських продовольчих компаній, минулого тижня навіть закликала уряд розглянути можливість використання армії для розподілу товарів.

Наприкінці  червня уряд Великобританії провів екстрені переговори з ритейлерами, логістичними групами і оптовиками в зв'язку з катастрофічною нестачею водіїв вантажних автомобілів, яка загрожує продовольчою кризою в країні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті