Користувачі Twitter закликали бойкотувати пиво Heineken через рекламу вакцинації
Деякі користувачі викладають ролики, в яких вони виливають пиво в унітаз

У топ-5 трендів британського Twitter в п'ятницю потрапив хештег #BoycottHeineken, за допомогою якого користувачі закликають бойкотувати продукцію Heineken. Таку реакцію викликала нова реклама, яку другий за величиною виробник пива розмістив у соцмережах, пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
У ролику літні люди танцюють у нічному клубі і потім купаються в морі. Хвилинне відео завершується написом «Ніч належить вакцинованим. Час приєднатися до них». Реклама «присвячена підтримці індустрії гостинності та безпечному поверненню в бари і ресторани, щоб ми всі знову могли бути разом», пояснив представник Heineken.
Як зазначає Bloomberg, деякі користувачі інтернету сприйняли рекламу як пропаганду вакцинації. Найактивніші з них стали викладати відео, в яких вони на знак протесту виливають пиво Heineken в раковину.
Heineken не вперше стикається з труднощами через рекламу: в 2018 році виробникові довелося відкликати рекламу через звинувачення в расизмі. У ролику зі слоганом «Іноді світліше краще» (Sometimes lighter is better) пляшка пива проїжджала по барній стійці повз кількох темношкірих людей до білої дівчини.
Раніше інші великі компанії також виступили в підтримку вакцинації від коронавірусу. Виробник пива Budweiser вперше за 40 років вирішив відмовитися від реклами на Суперкубку в лютому і направити зекономлені гроші на підтримку кампанії з вакцинації, пише Bloomberg.
Глава Unilever Алан Джоуп розповідав, що кожного тижня пише листи для 150 000 співробітників компанії, закликаючи їх робити щеплення. Він також залучив до популяризації вакцинації штатного лікаря компанії.
Нагадаємо, Facebook заборонить рекламу з критикою вакцинації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].