Yum! Brands відзвітувала про прогрес у пріоритетних сферах: люди, їжа і планета
KFC, Pizza Hut і Taco Bell поділилися «рецептом добра»

Yum! Brands, Inc. випустила свій щорічний звіт про глобальне громадянство і стійкість, в якому висвітлюються стратегічні інвестиції компанії в соціально-відповідальне зростання, управління ризиками та збалансоване управління своїми людьми, продуктами харчування і впливом на планету. Звіт підготовлений відповідно до Стандартів Глобальної ініціативи зі звітності (GRI), найбільш широко визнаною системою звітності у сфері сталого розвитку. Yum! і її бренди KFC, Pizza Hut, Taco Bell і The Habit Burger Grill домоглися прогресу в найважливіших областях, включаючи заходи щодо боротьби зі зміною клімату, безпеку харчових продуктів і створення більшої справедливості й можливостей для всієї своєї системи.
«2020 рік став поворотним моментом для спільнот і підприємств по всьому світу, оскільки пандемія посилила існуючі соціальні проблеми й нерівність», – сказав Девід Гіббс, генеральний директор Yum! Brands, Inc. «У рамках нашої глобальної системи ми плануємо зробити істотний внесок у вирішення найбільш нагальних проблем світу – нерівності й відсутності можливостей, пов'язаних зі зміною клімату і його впливом на наше життя і планету. У нашому «рецепті зростання і добра» показані кроки, які ми робимо, щоб ще більше вплинути на наших людей, франчайзинг, клієнтів і суспільства».
Yum! Brands продовжували просувати свій глобальний порядок денний в області громадянства і сталого розвитку під назвою «Рецепт добра», в якому основна увага приділяється пріоритетним галузям – людям, продовольству і планеті. Компанія приступила до реалізації ініціативи Unlocking Opportunity Initiative – п'ятирічного зобов'язання інвестувати $100 млн у свій бізнес і за його межами для боротьби з нерівністю. Гранти, що відкривають нові можливості, виділяються для інвестування в справедливість та інклюзивність, освіту і підприємництво для співробітників, які ведуть ресторанні команди й спільноти по всьому світу.
Yum! також поставили науково обґрунтовані цілі щодо скорочення викидів парникових газів (ПГ) на 46% нижче рівня 2019 року до 2030 року у своїх ресторанах і ланцюжку поставок і пообіцяли досягти нульових викидів до 2050 року.
Yum! Brands, Inc., що базується в Луїсвіллі, штат Кентуккі, має понад 50 000 ресторанів в більш ніж 150 країнах і територіях, які керують брендами компанії – KFC, Pizza Hut і Taco Bell. У сімейство брендів компанії також входить The Habit Burger Grill, ресторан в стилі фаст-повседнев, що спеціалізується на приготованих на замовлення гамбургерах, сендвічах і багато іншого. Yum! Brands були включені в індекс гендерної рівності Bloomberg 2021 року, а у 2020 році – в індекс стійкості Доу-Джонса в Північній Америці й увійшли в число 100 кращих брендів корпоративного громадянства за версією 3BL Media.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].