Yum! Brands відзвітувала про прогрес у пріоритетних сферах: люди, їжа і планета

Yum! Brands відзвітувала про прогрес у пріоритетних сферах: люди, їжа і планета

KFC, Pizza Hut і Taco Bell поділилися «рецептом добра»

Этот материал также доступен на русском языке
Yum! Brands відзвітувала про прогрес у пріоритетних сферах: люди, їжа і планета
Фото: www.yum.com

Yum! Brands, Inc. випустила свій щорічний звіт про глобальне громадянство і стійкість, в якому висвітлюються стратегічні інвестиції компанії в соціально-відповідальне зростання, управління ризиками та збалансоване управління своїми людьми, продуктами харчування і впливом на планету. Звіт підготовлений відповідно до Стандартів Глобальної ініціативи зі звітності (GRI), найбільш широко визнаною системою звітності у сфері сталого розвитку. Yum! і її бренди KFC, Pizza Hut, Taco Bell і The Habit Burger Grill домоглися прогресу в найважливіших областях, включаючи заходи щодо боротьби зі зміною клімату, безпеку харчових продуктів і створення більшої справедливості й можливостей для всієї своєї системи.

«2020 рік став поворотним моментом для спільнот і підприємств по всьому світу, оскільки пандемія посилила існуючі соціальні проблеми й нерівність», – сказав Девід Гіббс, генеральний директор Yum! Brands, Inc. «У рамках нашої глобальної системи ми плануємо зробити істотний внесок у вирішення найбільш нагальних проблем світу – нерівності й відсутності можливостей, пов'язаних зі зміною клімату і його впливом на наше життя і планету. У нашому «рецепті зростання і добра» показані кроки, які ми робимо, щоб ще більше вплинути на наших людей, франчайзинг, клієнтів і суспільства».

Yum! Brands продовжували просувати свій глобальний порядок денний в області громадянства і сталого розвитку під назвою «Рецепт добра», в якому основна увага приділяється пріоритетним галузям – людям, продовольству і планеті. Компанія приступила до реалізації ініціативи Unlocking Opportunity Initiative – п'ятирічного зобов'язання інвестувати $100 млн у свій бізнес і за його межами для боротьби з нерівністю. Гранти, що відкривають нові можливості, виділяються для інвестування в справедливість та інклюзивність, освіту і підприємництво для співробітників, які ведуть ресторанні команди й спільноти по всьому світу.

Yum! також поставили науково обґрунтовані цілі щодо скорочення викидів парникових газів (ПГ) на 46% нижче рівня 2019 року до 2030 року у своїх ресторанах і ланцюжку поставок і пообіцяли досягти нульових викидів до 2050 року.

Yum! Brands, Inc., що базується в Луїсвіллі, штат Кентуккі, має понад 50 000 ресторанів в більш ніж 150 країнах і територіях, які керують брендами компанії – KFC, Pizza Hut і Taco Bell. У сімейство брендів компанії також входить The Habit Burger Grill, ресторан в стилі фаст-повседнев, що спеціалізується на приготованих на замовлення гамбургерах, сендвічах і багато іншого. Yum! Brands були включені в індекс гендерної рівності Bloomberg 2021 року, а у 2020 році – в індекс стійкості Доу-Джонса в Північній Америці й увійшли в число 100 кращих брендів корпоративного громадянства за версією 3BL Media.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті