Українцям з початку року повернули 6,8 млн грн за неякісні товари й послуги
Держпродспоживслужба за сім місяців отримала майже 14 000 скарг від споживачів

Територіальні органи Держпродспоживслужби за сім місяців 2021 року отримали майже 14 000 пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів – за підсумками їх розгляду споживачам повернули 6,8 млн грн за неякісні товари й надані послуги. Про це повідомляє пресслужба Держпродспоживслужби.
«Дуже важливо, щоб споживачі, права яких було порушено, зверталися до нас та знали, що вони мають змогу відновити справедливість там, де вона була порушена», – зауважила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Зокрема, 37,3 % звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів, 46,4 % – якості наданих послуг (робіт), з них: 20,1 % – якості житлово-комунальних послуг, 4,4 % – якість продовольчих товарів, 11,5 % – придбання товарів через Інтернет.
Раніше повідомлялося, що українцям у 2019 році повернули за неякісну продукцію 8,2 млн грн. Кількість розглянутих скарг зросла на 3,3%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].