«Укрзалізниця» провалила підготовку до зернового сезону – Камишін
Причина – зерновози «просто не пройшли своєчасні ремонти»

АТ «Укрзалізниця» («УЗ») цьогоріч провалило підготовку до зернового сезону. З 11 400 зерновозів компанії готові тільки 3 000. Ще близько 2 700 вагонів перебувають у сезонному резерві, який вже пізно «підіймати», оскільки сезон вже розпочався. Про це повідомив новопризначений в.о. голови правління «УЗ» Олександр Камишін в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна».
За його словами, решта вагонів «просто не пройшли своєчасні ремонти».
«На 9 липня виконано тільки 15% запланованих ремонтів, а 85% – провалені. Нагадаю, робочий парк у піковий сезон – це 11 400 зерновозів. На жаль, але за кілька місяців просто неможливо відремонтувати ні 3 000 зерновозів, ні тим паче необхідні 6 000. З піввагонами все ще цікавіше – приватний рухомий склад у цій категорії зараз коштує по 600-800 грн на добу, напіввагони «УЗ» – від 1 000 грн. При цьому піввагонів «УЗ» просто немає вільних», – сказав він.
Камишін також зазначив, що «Укрзалізниця» не готова до зернового сезону не тільки через вагони, а й через локомотиви. Він додав, що ця проблема виникла через те, що вчасно не закупили всі необхідні ходові запчастини для ремонтів.
Нагадаємо: тимчасовий керівник «Укрзалізниці» Іван Юрик пішов у відставку. Він продовжуватиме виконання своїх обов’язків на посаді члена правління, відповідального за фінанси.
Кабмін призначив новим в. о. керівника «Укрзалізниці» Олександра Камишіна, який сім років працював менеджером з інвестицій в холдингу SCM Ріната Ахметова.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].