Volkswagen перестане подавати м'ясо у своїх корпоративних їдальнях по всій Німеччині
Компанія виробляла 18 000 свинячих ковбас на день, тобто виробляла більше ковбас, ніж автомобілів

Німецький автовиробник Volkswagen перестане подавати м'ясо у їдальнях для своїх співробітників. 20 серпня компанія прибрала з меню м'ясні вироби в їдальні своєї штаб-квартири в Вольфсбурзі, пише vegnews.com.
У їдальнях, які обслуговують 60 000 співробітників компанії, м'ясні страви будуть замінені на більш екологічні продукти, такими як веганські гамбургери з котлетами з джекфрута і баклажана.
У деяких їдальнях по всій Німеччині вже з'явилися веганські сосиски. Зміни здійснюються в рамках місії Volkswagen щодо відмови від промислового м'яса до 2025 року.
Volkswagen виробляє і продає власні м'ясні продукти з 1973 року. Компанія виробляла 18 000 свинячих ковбас на день, тобто виробляла більше ковбас, ніж автомобілів. Тільки в 2018 році Volkswagen виготовив 6,8 млн ковбасних виробів.
«Їжа в наших їдальнях стає кращою і здоровішою», – написав голова правління Volkswagen Group Герберт Дісс. «Менше м'яса, більше овочів, кращі інгредієнти – все це величезний крок вперед. Хороша їжа має велике значення для здоров'я, настрою і, отже, продуктивності співробітників».
Нагадаємо, засновник Beyond Meat висловився за введення податку на м'ясо, такого ж, як податок на викиди вуглецю.
Тим часом стартап NotCoз виробництва рослинного «молока» і «м’яса», увійшов до клубу «єдинорогів» – виробник, якого підтримує Джефф Безос, залучив $235 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].