Hyundai створить водневі версії для всіх своїх автомобілів до 2028 року
До 2040 року компанія перетворить водень в основний напрямок розвитку бізнесу

Південнокорейський автоконцерн Hyundai Motor Group вважає, що водневий транспорт через 15-20 років виявиться більш перспективним, ніж акумуляторні електромобілі. Зокрема компанія розробила довгострокову стратегію впровадження водневих паливних елементів в транспортний сектор. Протягом наступних семи років Hyundai створить водневі версії всіх своїх комерційних автомобілів, а до 2040 року перетворить водень в основний напрямок розвитку бізнесу, пише HighTech Plus з посиланням на TechCrunch.
Анонс водневої стратегії Hyundai відбувся на заході з промовистою назвою Hydrogen Wave. Виконавчий віце-президент і керівник центру паливних елементів Hyundai Motor Group Сехун Кім заявив, що модельний ряд Hyundai поповниться водневими версіями для всіх автомобілів до 2028 року. Потім – до 2030 року – компанія спробує зрівняти в ціні водневі авто з електромобілями.
«Паливні елементи – це перевірена технологія, яка запропонує переваги водню для людей в різних галузях по всьому світу. По суті, паливний елемент – це такий же генератор енергії, як і двигун. Він генерує енергію аналогічно двигуну автомобіля внутрішнього згоряння, але не створює шкідливі викиди вуглецю», – пояснив Кім.
Кім додав, що системи на базі паливних елементів виробляють енергію за допомогою хімічних реакцій і працюють до тих пір, поки подається водневе паливо, на відміну від батарей, які просто пасивно накопичують енергію.
Hyundai готова піти на ризик і взяти на себе всі завдання із впровадженню цієї технології в маси – компанія займеться виробництвом екологічно чистого палива, зберіганням водню, випуском двигунів, а також розгортанням відповідної інфраструктури. При цьому при виробництві водню концерн обіцяє використовувати переважно енергію з відновлюваних джерел – сонячних панелей і вітрогенераторів.
На першому етапі Hyundai має намір випустити два нові двигуни, що працюють з водневим паливом – вони з'являться на ринку в 2023 році. На додаток до них будуть поставлятися водневі батареї нового покоління потужністю 100 кВт і 200 кВт.
Перші будуть використовуватися в легкових автомобілях, а другі – в великогабаритних вантажівках, автобусах, фургонах і пікапах. У компанії вже є вдалі приклади реалізації подібних проектів – Hyundai продає водневі кросовери Nexo з 2018 року, вивела на дороги 115 автобусів Elec City Fuel Cell, а також запустила 45 водневих вантажівок Xcient в Швейцарії в минулому році.
Нагадаємо, дослідники встановили, що блакитний водень «брудніший» за нафту, газ та інше викопне паливо.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].