Попит на електрокари складає лише трохи більше одного відсотка від загального попиту на онлайн-ринку автомобілів - дослідження
Найпопулярніший електрокар серед українців – Tesla

Українці шукають інформацію про електрокари в інтернеті в середньому 511 000 разів на місяць (6,1 млн разів на рік). Це 1,3% від загального попиту на онлайн-ринку автомобілів. Про це свідчить дослідження консалтингового агентства «Ольшанський і Партнери».
Найпопулярніший електрокар серед українців – Tesla. В середньому цей бренд шукають в Google понад 275 000 разів на місяць або 3,3 млн разів на рік. При цьому частка запитів з наміром купити на Tesla вище середньої на ринку – 18,6% (понад 51 000 запитів на місяць або 612 000 запитів на рік).
Другий за популярністю бренд електрокарів – BMW. З 2018 року кількість попиту на електрокари BMW збільшилась на 116% (з 31 000 до 67 000 запитів на місяць).
Однак найшвидший за темпом зростання бренд електрокарів – Porsche. Попит на нього за три роки зріс на 1250% (з 1 700 запитів до 24 000 запитів на місяць).
Крім цього, результати дослідження свідчать, що серед не електрокарів лідером за рівнем інформаційного попиту виступають автомобілі Volkswagen. Судячи зі статистики цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Проте, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – понад 440 000 раз на місяць або 5,3 млн раз на рік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].