Німецький автопром робить ставку на водень у передчутті приходу до влади «зелених» - Reuters
Однак технологія виготовлення водню залишається надто дорогою для масового ринку

Лідер у глобальному автомобілебудуванні – Німеччина – робить мільярдні ставки на водневе паливо в цій галузі, а на майбутніх виборах у Німеччині цілком реальна перемога «зелених», які можуть зайнятися просуванням технології водневого транспорту, пише Investing.com з посиланням на Reuters.
Найбільше вирвався вперед у галузі створення водневого автомобіля BMW, який хоче випустити таку модель на масовий ринок до 2030 року, а паралельно стежить за зміною водневої політики в Європі і Китаї, найбільшому в світі автомобільному ринку.
Компанія з Мюнхена розробила прототип водневого автомобіля на базі позашляховика BMW X5, робота над яким частково фінансується урядом країни.
За словами віце-президента BMW Юргена Гулднера, який очолює створення автомобілів на водневих паливних елементах, компанія вже працює над автомобілем наступного покоління, щоб випробувальний парк зі 100 автомобілів був готовий до 2022 року.
«Незалежно від того, чи є ця технологія політично мотивованою чи затребуваною, ми підготуємо цей продукт», – сказав він.
Поки що BMW розглядає автомобілі на водневих паливних елементах як «додаток» до свого майбутнього модельного ряду електрокарів.
«Коли майбутнє за нульовими викидами, ми вважаємо, що дві відповіді краще, ніж одна», – сказав Гулднер.
Незважаючи на численні ставки на водень таких найбільших виробників вантажівок, як як Daimler, Volvo і Hundai, технологія паливних елементів, при якій водень проходить через каталізатор, що виробляє електрику, поки ще занадто дорога для автомобілів, розрахованих на масового споживача, та й інфраструктури ще не надто розвинена.
«Зелені» підтримують використання водневого палива для кораблів і літаків і готові вкладати значні кошти у водень, вироблений виключно з відновлювальних джерел.
«Водень буде відігравати надзвичайно важливу роль у транспортній галузі», – вважає Стефан Гелбхар, офіційний представник Партії зелених у бундестазі з питань транспортної політики.
У минулому році Daimler заявив, що припинить виробництво Mercedes-Benz GLC F-Cell, позашляховика на водневих паливних елементах, але все може змінитися за наявності угоди уряду Німеччини з Єврокомісією.
Євросоюз має намір будувати більше водневих заправних станцій для комерційних автомобілів, а в самій Німеччині також не виключають перехід на користь автомобілів на водневих паливних елементах, якщо «Зелені» прийдуть до влади, хоча поки що не зовсім зрозуміло, як отримати достатньо водню з відновлюваних джерел.
Поки ясно одне: оскільки воднева технологія занадто дорога, щоб її змогли застосовувати для широкого ринку сьогодні, з часом її вартість буде знижуватися на тлі заохочення інвестицій автотранспортних компаній в цю технологію.
Нагадаємо, Hyundai створить водневі версії для всіх своїх автомобілів до 2028 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].