Квитки на потяги далекого сполучення доступні у чат-боті «Укрзалізниці»
Чат-боти у соціальних мережах Viber і Telegram

Купити та повернути квиток «Укрзалізниці» на потяги далекого сполучення тепер можна через чат-боти у соціальних мережах Viber і Telegram. Про це повідомляє «Укрзалізниця».
Зазначається, що у чат-боті є функції: продажу та повернення квитків; замовлення харчування; відображення розкладу руху; інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії; онлайн-табло.
Також є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» у серпні зняла з поїздів 53 буйних пасажирів. Адміністрація перевізника запевняє про пріоритетність питання безпеки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].