Marks&Spencer посилив цілі ESG

Marks&Spencer посилив цілі ESG

Нульовий рівень викидів у всьому ланцюжку поставок – до 2040 року

Этот текст также доступен на русском
Marks&Spencer посилив цілі ESG
Фото: theinsider.ua

Британський бренд Marks&Spencer пообіцяв досягти нульового рівня викидів вуглецю на своїх підприємствах, у всьому ланцюжку поставок і продукції до 2040 року. Ця ціль амбітніше за визначені урядом Великої Британії цілі ESG. Компанія хоче скоротити свій загальний вуглецевий слід на третину до 2025 року і прагне до нульової вирубки лісів під час закупівлі пальмової олії та сої до 2025 року, використовуючи більш екологічно чисті волокна до 2025 року і підтримуючи постачальників в просуванні низьковуглецевих методів ведення сільського господарства.

«Ми змінили план А, аби зосередитися на нульових викидах до 2040 року», – такий слоган розміщено на корпоративному сайті M&S.

Програма сталого розвитку була прийнята Marks&Spencer у 2007 році та на 2012 рік вивела компанію у перші великі компанії з нульовим викидом вуглецю в атмосферу.

«Ми запустили План А, наш план дій в галузі сталого розвитку, в 2007 році – тому що ми знали, що плану Б не існує, коли мова йде про нашу планету», – йдеться на корпоративному сайті.

Нагадаємо, у вересні Marks&Spencer відкрив інтернет-магазин в Україні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло