Marks&Spencer посилив цілі ESG
Нульовий рівень викидів у всьому ланцюжку поставок – до 2040 року

Британський бренд Marks&Spencer пообіцяв досягти нульового рівня викидів вуглецю на своїх підприємствах, у всьому ланцюжку поставок і продукції до 2040 року. Ця ціль амбітніше за визначені урядом Великої Британії цілі ESG. Компанія хоче скоротити свій загальний вуглецевий слід на третину до 2025 року і прагне до нульової вирубки лісів під час закупівлі пальмової олії та сої до 2025 року, використовуючи більш екологічно чисті волокна до 2025 року і підтримуючи постачальників в просуванні низьковуглецевих методів ведення сільського господарства.
«Ми змінили план А, аби зосередитися на нульових викидах до 2040 року», – такий слоган розміщено на корпоративному сайті M&S.
Програма сталого розвитку була прийнята Marks&Spencer у 2007 році та на 2012 рік вивела компанію у перші великі компанії з нульовим викидом вуглецю в атмосферу.
«Ми запустили План А, наш план дій в галузі сталого розвитку, в 2007 році – тому що ми знали, що плану Б не існує, коли мова йде про нашу планету», – йдеться на корпоративному сайті.
Нагадаємо, у вересні Marks&Spencer відкрив інтернет-магазин в Україні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].