Топ-100 найдорожчих брендів світу: найшвидше зростають технокомпанії

Топ-100 найдорожчих брендів світу: найшвидше зростають технокомпанії

Найбільш швидкозростаючим брендом стала Tesla, яка піднялася з 40-го місця на 14-те

Топ-100 найдорожчих брендів світу: найшвидше зростають технокомпанії
фото Shutterstock

Консалтингова компанія Interbrand представила щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Перша трійка залишилася незмінною, а в загальний список додався лише один новий бренд, пише Коммерсант.

Зростання вартості брендів прискорилося за останній рік, найшвидше зростають технологічні компанії. Лідером за темпами зростання стала Tesla, вона збільшила вартість на 184%.

На першому місці в рейтингу топ-100 найдорожчих брендів світу дев'ятий раз поспіль опинилася корпорація Apple, вартість бренду якої за рік виросла на 26% до $408,3 млрд.

Друге і третє місця, як і в минулому році, займають Amazon (зростання на 24% до $249,3 млрд) і Microsoft (на 27% до $210,2 млрд). На перші три місця припадає 33% вартості всіх брендів, які входять у рейтинг.

Загальна вартість 100 брендів рейтингу виросла за рік на 15% до $2,3 трлн. У минулому році їх сумарна вартість збільшилася всього на 9%. В середньому вартість бренду з рейтингу зросла за 2021 рік на 10% – в 2020 році середнє зростання склало всього 1,3%.

Топ-100 найдорожчих брендів світу: найшвидше зростають технокомпанії
Interbrand

У рейтинг Best Global Brands від компанії Interbrand відбираються бренди з глобальним охопленням. Через суворі критерії можуть відсіятися навіть такі великі, як Alibaba. Перший критерій – щонайменше 30% виручки має припадати на регіони за межами країни походження бренду.

Другим критерієм є «значна присутність бренду в Азії, Європі та Північній Америці, а також широке представництво на ринках, що розвиваються».

Крім того, має бути присутня «істотна відкрита інформація про фінансові результати компанії», що відсікає багато приватних фірм, які не публікують фінансову звітність. Необхідна наявність «очікуваного прибутку в довгостроковому періоді, що має забезпечувати дохід вищий за вартість капіталу самого бренду».

Ще одним критерієм є «наявність у бренду хорошої впізнаваності в найбільших економіках світу».

З усіх секторів найзначніше зростання продемонстрували технологічні компанії – їх вартість збільшилася на 26%.

Найбільш швидкозростаючим брендом цього року виявився виробник електромобілів Tesla, піднявшись з 40-го на 14-е місце – його вартість підскочила на 184%, склавши $36,3 млрд.

Помітно покращили своє становище в рейтингу розробник хмарних систем для бізнесу Salesforce, який перемістився з 58-го місця на 38-ме (вартість бренду зросла на 37% до $14,8 млрд), і платіжна система PayPal, яка перемістилася з 60-ї позиції на 42-гу (зростання на 36% до $ 14,3 млрд).

Інші технологічні компанії і виробники електроніки також помітно додали: вартість Adobe зросла на 36%, Nintendo – на 26%, Zoom – на 24%, Instagram – на 23%, LinkedIn – на 22%, YouTube – на 21%, Samsung і Sony – на 20%, Google і Netflix – на 19%.

Істотне зростання вартості показали бренди виробника спортивних товарів Nike (на 24%), виробника конструкторів Lego (на 21%), а також брендів одягу класу люкс Hermes і Prada (на 20%).

Найсуттєвіше зниження вартості бренду було зафіксовано у виробника фотоапаратів, офісної і оптичної техніки Canon (на 14%), у рітейлера одягу Zara і виробника продуктів харчування Kellogg`s (обидва на 9%).

Єдиним новачком у рейтингу цього року стала косметична компанія Sephora – вартість бренду оцінюється в $4,6 млрд. Тепер група LVMH Group, в яку входить Sephora, виявилася власником відразу п'яти брендів, що входять у рейтинг, – це рекорд. Крім Sephora це Louis Vuitton, Dior, Tiffany і Hennessy.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло