Facebook не лише не хотіла, а й перешкоджала вчасному виявленню мови ненависті – розслідування
Корпорація прагне збільшити свою аудиторію будь-якою ціною, стверджує колишня менеджер

Найбільша в світі соцмережа Facebook привернула до себе пильну увагу громадськості та регулюючих органів після того, як Френсіс Хауген, яка працювала одним із менеджерів Facebook, оприлюднила тисячі сторінок внутрішніх документів компанії, пише Голос Америки.
Зібравши ці документи, Хауген розіслала їх 17 американським агентствам новин, які спільно публікували висновки щодо діяльності компанії.
У цих матеріалах, опублікованих наприкінці жовтня, Facebook був представлений як корпорація, що прагне збільшити свою аудиторію та прибуток і ігнорує при цьому факти використання своєї платформи для поширення ненависті та дезінформації.
Документи свідчили про те, що Facebook перешкоджав моніторингу використання мови ненависті, підбурювальної риторики та дезінформації з боку користувачів, які публікують свої повідомлення у низці країн.
Йдеться, зокрема, про країни, які найбільше наражаються на небезпеку, пов'язану з реальними наслідками подібних зловживань. Збої пояснювалися як неадекватним використанням систем штучного інтелекту, так і недостатньою кількістю модераторів, що володіють мовами цих країн.
Френсіс Хауген надала документи не лише журналістам, але також Комісії з цінних паперів та бірж США та Конгресу. Вона виступила у Сенаті США і дала свідчення у британському парламенті. Для копіювання документів вона використовувала камеру свого смартфона.
Компанія Facebook діє у глобальному масштабі. Згідно зі статистичними даними, наприкінці вересня вона мала 2,74 млрд активних користувачів (кожен третій житель планети). Крім того, компанія керує іншими популярними сервісами – такими, як WhatsApp та Instagram.
Засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що Facebook стикається зі «скоординованими зусиллями щодо вибіркового використання документів, що просочилися, для створення хибного уявлення про нашу компанію».
Нагадаємо, ЗМІ писали, що штучний інтелект Facebook в 90% не розпізнає в постах насильство, і що компанія і близько не підійшла до того, щоб успішно відстежувати матеріали в соцмережі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].