Meta (Facebook) хоче відкрити офлайн-магазини зі своїми пристроями доповненої реальності

Meta (Facebook) хоче відкрити офлайн-магазини зі своїми пристроями доповненої реальності

У магазинах можна буде тестувати та купити розробки компанії — VR-гарнітури

Meta (Facebook) хоче відкрити офлайн-магазини зі своїми пристроями доповненої реальності
фото Pixaby

Компанія Meta, раніше відома як Facebook, обговорює можливість відкриття роздрібних офлайн-магазинів зі своїми пристроями, пише The New York Times із посиланням на джерела.

За їхніми словами, у магазинах можна буде протестувати гаджети, які виготовляє підрозділ компанії Reality Labs, що займається проектами віртуальної та доповненої реальності. Йдеться про гарнітури віртуальної реальності Oculus Quest, які будуть перейменовані в Meta Quest, а також про пристрої для відеочату Facebook Portal – вони незабаром стануть називатися Meta Portal.

Надалі в магазинах Meta з'являться і розумні окуляри, які компанія розробила разом із Ray-Ban. За допомогою цих окулярів можна буде знімати фото та відео, відповідати на телефонні дзвінки та слухати музику чи подкасти.

Згідно з документами компанії,  магазини повинні викликати у відвідувачів такі емоції, як «цікавість та близькість», а також почуття «привітності» під час використання гаджетів.

Facebook почав обговорювати відкриття фізичних магазинів задовго до ребрендингу, пише Forbes, але серйозно працювати над цим проектом компанія почала тільки в 2020 році.

Компанія, за даними газети, розглядала для своїх магазинів кілька назв: Facebook Hub, From Facebook та ін., зрештою вона зупинилася на Facebook Store. Планувалося, що флагманська крамниця відкриється в Каліфорнії, де розташований офіс Reality Labs.

Наприкінці жовтня засновник Facebook Марк Цукерберг оголосив про ребрендінг своєї компанії, що володіє однойменною соцмережею, а також Instagram та WhatsApp. Компанія була перейменована на Meta. Мільярдер також розповів про плани створення метавсесвіту – віртуального 3D-простору з доповненою реальністю, де люди зможуть спілкуватися та взаємодіяти незалежно від місцезнаходження.

Цукерберг назвав такий простір майбутнім інтернету, в якому людина не лише дивитиметься на контент, а й буде присутня в ньому.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло