Продажі магазинів у сфері ритейлу впали на 70% за перші тижні карантину
Найбільше постраждали великі мультибрендові мережі

Продажі магазинів у сфері ритейлу скоротилися на 70% від початку введення карантинних обмежень. Про це під час пресконференції «Перші результати роботи ритейлу та ТРЦ під час карантину» повідомив керівник торгової мережі ARGO Павло Савчук.
За його словами, зниження частки торгівлі залежить від різновиду магазину. Найбільшого падіння продажів зазнали наймасовіші мультибрендові торгові мережі.
«Орендодавці торгових центрів йдуть назустріч у випадку посилення карантинних обмежень та суттєвого падіння трафіку. Проте недостатньо спеціальних умов оренди, щоб не отримати збитки під час такого падіння продажів. Низка магазинів не окуповує навіть витрат на заробітну плату та комунальні послуги», – розповів Савчук.
Він зазначив, що листопад та грудень є найважливішими місяцями в роботі ритейлерів, оскільки прибутки за цей період допомагають функціонувати магазину впродовж усього року. Тому падіння продажів саме зараз має суттєвіший вплив на фінансові втрати проти будь-якого іншого періоду.
Раніше спікери 13 українського маркетинг-форуму розповіли Mind, як брендам вистояти в кризу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].