Продажі магазинів у сфері ритейлу впали на 70% за перші тижні карантину

Продажі магазинів у сфері ритейлу впали на 70% за перші тижні карантину

Найбільше постраждали великі мультибрендові мережі

Продажі магазинів у сфері ритейлу впали на 70% за перші тижні карантину
Фото: pixabay.com

Продажі магазинів у сфері ритейлу скоротилися на 70% від початку введення карантинних обмежень. Про це під час пресконференції «Перші результати роботи ритейлу та ТРЦ під час карантину» повідомив керівник торгової мережі ARGO Павло Савчук.

За його словами, зниження частки торгівлі залежить від різновиду магазину. Найбільшого падіння продажів зазнали наймасовіші мультибрендові торгові мережі.

«Орендодавці торгових центрів йдуть назустріч у випадку посилення карантинних обмежень та суттєвого падіння трафіку. Проте недостатньо спеціальних умов оренди, щоб не отримати збитки під час такого падіння продажів. Низка магазинів не окуповує навіть витрат на заробітну плату та комунальні послуги», – розповів Савчук.

Він зазначив, що листопад та грудень є найважливішими місяцями в роботі ритейлерів, оскільки прибутки за цей період допомагають функціонувати магазину впродовж усього року. Тому падіння продажів саме зараз має суттєвіший вплив на фінансові втрати проти будь-якого іншого періоду.

Раніше спікери 13 українського маркетинг-форуму розповіли Mind, як брендам вистояти в кризу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло