AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі
Новини компаній

AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі

У першу чергу, це мінімізує ризик людської помилки при проведенні аналізу ступеня ризику того чи іншого процесу. А також істотно підвищує швидкість виявлення ризиків, що дозволяє зберігати високий рівень безпеки для компанії та її співробітників

Этот текст также доступен на русском
AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі
Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна
Фото: пресслужба AB InBev Efes Україна

Для мінімізації правових і репутаційних ризиків компанія AB InBev Efes застосовує в комплаєнс-системі штучний інтелект і нейромережі. Про це повідомив в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов під час панельної дискусії «Законодавчі стимули для доброчесного бізнесу».

У дискусії взяли участь представники міжнародних компаній, Державної служби України з питань праці та народні депутати, які обговорили очікування бізнесу від держави та можливі ризики для доброчесних гравців ринку. Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0».

Денис Хренов розповів про особливості розвитку комплаєнс-контролю в компанії та окреслив важливі передумови, що стимулювали би відповідальне ведення бізнесу в Україні. «Для нас комплаєнс – невіддільна частина бізнесу. Як окрема функція він активно розвивається у компанії понад 10 років. І на сьогодні ми використовуємо навіть штучний інтелект та нейромережі для того, щоб відстежувати сумнівні операції у компанії. У комплаєнс вкладаємо багато сил, енергії, коштів, запроваджуючи найновітніші інструменти і теоретичні знання з усього світу. Обмінюємося практиками з різними країнами, переймаємо їхній досвід», – наголосив він.

AB InBev одна з перших у секторі Consumer Package Goods почала розвивати систему штучного інтелекту в комплаєнсі. У першу чергу, це мінімізує ризик людської помилки при проведенні аналізу ступеня ризику того чи іншого процесу. А також істотно підвищує швидкість виявлення ризиків, що дозволяє зберігати високий рівень безпеки для компанії та її співробітників.

У компанії вже автоматизовані процеси прийняття заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій, відстеження виконання KPI відділом етики та комплаєнсу.

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку та сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, і низку інших процесів у різних департаментах: логістиці, фінансах тощо.

«Як компанія, що здійснює свою діяльність прозоро та відповідально, AB InBev Efes Україна прагне створити середовище, в якому доброчесних компаній буде більше. Ми відкриті до будь-якої співпраці з держорганами, громадськими організаціями та будь-якими суб’єктами щодо розбудови доброчесності і боротьби з корупцією в Україні», – наголосив Денис Хренов.

Нагадаємо, раніше очільниця відділу з правових питань комерційних функцій компанії AB InBev Efes Україна Ольга Романова взяла участь у панельній дискусії: «Антимонопольний комплаєнс, з чим його їдять» в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0», який проводить Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC).

Довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло