Регулятор США заявив, що обладнання 5G може становити небезпеку для літаків

Регулятор США заявив, що обладнання 5G може становити небезпеку для літаків

Регулятори зараз намагаютьс встановити точні рамки обмежень у галузі

Регулятор США заявив, що обладнання 5G може становити небезпеку для літаків
фото DR

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) попередило, що перешкоди від 5G-обладнання, що працює у сантиметровому діапазоні, може поставити під загрозу безпеку польотів і навіть спровокувати навмисні диверсії, пише Reuters.

Представники авіаційної галузі та FAA раніше висловили занепокоєння щодо перешкод, які може створювати 5G-обладнання, що працює в діапазоні 3,7–3,98 ГГц (C-Band) для високочутливих авіаційних приладів, наприклад, радіовисотомірів.

Оператори AT&T та Verizon у листопаді домовилися відкласти комерційний запуск таких мереж до 5 січня наступного року.

FAA, у свою чергу, випустило нові директиви, в яких не допускається використання подібного обладнання на літаках і вертольотах за наявності сигналів сантиметрового діапазону від наземних джерел – радіовисотоміри за наявності подібних сигналів можуть демонструвати аномальну поведінку, особливо на малій висоті.

При цьому відомство висловило впевненість, що розширення мереж 5G зможе співіснувати з авіацією, а випущені ним директиви стануть основою для додаткового збору даних і зрештою забезпечать подальшу безпеку польотів.

Зараз FAA продовжує консультації з Федеральною комісією з зв'язку (FCC), Білим домом та представниками галузі, намагаючись встановити точні рамки обмежень, які найближчими тижнями будуть опубліковані у нормативній документації.

Американські оператори, у свою чергу, пообіцяли вжити запобіжних заходів, щоб обмежити перешкоди для авіаційного обладнання, хоча представники галузі і вважали їх недостатніми. Проте Verizon підкреслила, що не було отримано жодних свідчень, що обладнання сантиметрового діапазону може становити загрозу повітряній безпеці. Оператор збирається запустити комерційну експлуатацію мережі у цих частотах у I кварталі 2022 року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло