Електромобілі й гібриди зайняли 26% автомобільного ринку Євросоюзу: ТОП-10 лідерів
У цьому сегменті безперечним лідером залишаються електромобілі Tesla

Ринок легкових автомобілів у ЄС переживає не найкращі часи через дефіцит напівпровідників. Проте продажі електромобілів всіх варіантів, включаючи моделі на водні та гібриди з можливістю зовнішньої зарядки, продовжують зростати. У цьому сегменті безперечним лідером залишається продукція Tesla, пише insideevs.com, на яке посилається 3DNews.
За даними JATO Dynamics, у листопаді цього року загальний обсяг ринку легкового транспорту ЄС зменшився на 18 % до 855 281 машин порівняно з аналогічним місяцем минулого року.
У свою чергу, у листопаді 2020 року спостерігався спад на 29% порівняно з тим самим місяцем 2019 року .
Проте електромобілі у Європі продаються дуже добре. Частка реєстрацій машин з можливістю зовнішньої електричної підзарядки склала цього місяця 26% – регулятори внесли до баз 217 709 електромобілів, включаючи оснащені портами зарядки гібриди та більш екзотичні види електротранспорту.

На думку експертів, стабільне зростання попиту на електромобілі частково пояснюється зростанням інтересу населення до цього виду автомобілів, частково ініціативами урядів і виробників, які стимулюють перехід на нові види транспорту.
Безумовним лідером продажів стала Tesla Model 3 – загалом продано 10739 машин. Порівняно з аналогічним місяцем минулого року кількість реєстрацій моделі зросла на 119%, у загальному рейтингу автомобілів з усіма типами двигунів вона займає 12 місце.
Друге місце займає Renault ZOE (8658 машин, друге місце в рейтингу електромобілів і 21 – у загальному заліку автомобілів).
Третє – Dacia Spring (5746, 39 місце відповідно).
Четверте, п'яте та шосте місця відповідно посіли Tesla Model Y, Skoda Enyaq iV та Volkswagen ID.4, сьоме та восьме – Hyundai Ioniq 5 та Ford Mustang Mach-E.
Серед гібридів із можливістю зовнішньої підзарядки в трійку увійшли Peugeot 3008 (3855), Volvo XC40 та Ford Kuga (у США продається як Ford Escape).
Між тим стало відомо, що берлінський завод Tesla може зіткнутися з проблемами водопостачання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].