Apple заявила, ще не буде створювати свій «метавсесвіт» - Bloomberg
Ідея повністю віртуального світу, в який користувачі можуть «втекти», під забороною в компанії

Apple не буде створювати свій «метавсесвіт», пише Bloomberg з посиланням на джерела, знайомі з позицією керівництва компанії. У самій компанії не застосовують цей термін і хочуть створити VR-гарнітуру лише для розваг та спілкування.
Як стверджують джерела, ідея повністю віртуального світу, в який користувачі можуть «втекти» за допомогою VR-пристроїв, під забороною в Apple, пише журналіст Bloomberg Марк Гурман.
Apple планує використовувати гарнітуру змішаної реальності для ігор, спілкування та споживання контенту. Але вона не буде пристроєм, який можна використовувати цілий день, додали джерела.
Зазначається, що компанія може представити гарнітуру вже у 2022 році. У пристрій може бути вбудовано три дисплеї, а ціна становитиме близько $3000, повідомляє видання.
У вересні 2021 року The Information з посиланням на джерела повідомив, що VR-гарнітура Apple вимагатиме підключення до iPhone або іншого пристрою компанії для повної функціональності.
Між тим The Wall Street Journal пише, що з Microsoft за останній рік пішло понад 100 VR-розробників – їх переманили інші компанії для створення метавсесвіту.
Компанії переманюють розробників гарнітури HoloLens, пропонуючи їм зарплати вдвічі більші, пише видання.
Понад 40 розробників при цьому влаштувалися працювати в Meta (колишня Facebook).
Нагадаємо, глава Google назвав ключовим шляхом розвитку компанії не метавсесвіт, а «старий добрий» пошук.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].