Lacoste подала до суду Marks & Spencer за зображення крокодила на товарах
Зла карма: раніше M&S теж подавав до суду через торт у вигляді гусениці

Французька компанія Lacoste подала до суду на британського ритейлера Marks&Spencer через порушення прав на товарний знак, пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
Lacoste незадоволена тим, що британський виробник використовує у своїх товарах зображення крокодила, які нібито «схожі на її логотип», йдеться у позові, поданому до лондонського суду.
У позові Lacoste просить накласти судову заборону на продаж цих товарів та зобов'язати Marks & Spencer знищити всі вироби із зображенням крокодила власним коштом.
Бренд Lacoste був створений у 1933 році тенісистом Рене Лакостом на прізвисько Крокодил, тому у M&S «не було вагомих причин використовувати брендинг, який може викликати плутанину і надати йому несправедливого маркетингового посилення», йдеться в позові.
«Тваринні принти неймовірно популярні серед наших клієнтів, і минулого сезону деякі колекції включали декоративні візерунки під крокодилячу шкіру», – прокоментували звинувачення в M&S. Там додали, що ці товари є унікальними і створювалися незалежно від інших брендів.
Раніше сам M&S подавав до суду на свого конкурента Aldi, звинувативши його в тому, що той скопіював торт Colin the Caterpillar – торт у вигляді гусениці.
Нагадаємо, після довгих судових суперечок Apple дозволила Prepear використовувати логотип у вигляді груші.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].