Українські далекобійники не отримують в Норвегії обіцяної їм високої зарплати – опитування

Українські далекобійники не отримують в Норвегії обіцяної їм високої зарплати – опитування

Польські та литовські транспортні компанії «найгірші» в плані виплати заробітної плати

Українські далекобійники не отримують в Норвегії обіцяної їм високої зарплати – опитування
фото DR

Кожен третій іноземний далекобійник, який перетинає норвезько-шведський кордон у Свінесунді, є або українцем, або білорусом. Про це пише Логіст.Today з посиланням на портал tungt.no.

Асоціація професійних водіїв Норвегії (Yrkestrafikkforbundet, YTF) оприлюднила результати опитування іноземних дальнобійників, які в'їжджають до країни через найбільш завантажений прикордонний перехід країни – Свінесунд.

Співробітники YTF задавали респондентам такі питання:

  • – громадянство водія;
  • – країна, де базується транспортна компанія, де працює водій;
  • - розмір оплати при поїздках до Норвегії.

Результати опитування виявилися дуже цікавими:

– за 2 роки кількість українських та білоруських водіїв, які в'їжджають до Норвегії, збільшилася вдвічі та становить приблизно 1/3 від загальної кількості;

– польські та литовські транспортні компанії «найгірші» щодо заробітної плати, при виконанні рейсів до Норвегії.

«Польща та Литва є найбільшими країнами в Європі з транскордонних вантажних перевезень. Ми бачимо, що польські та литовські транспортні компанії замінили своїх співвітчизників українськими та білоруськими далекобійниками. Водії цих компаній дуже рідко отримують мінімальну заробітну плату, коли їздять по Норвегії. Лише 10% польських та 6% литовських водіїв отримують відповідну оплату», – прокоментував Джим Клунгнес, профспілковий лідер YTF.

За даними асоціації, близько 15% білоруських та 8% українських водіїв заробляють менше ніж 1000 євро на місяць.

«Транспортні компанії можуть робити це абсолютно безперешкодно, практично не контролюється ні заробітна плата, ні умови праці, ні терміни перебування водіїв у Норвегії», – пояснив Клунгнес.

При цьому представник YTF зазначив, що середньомісячна зарплата водіїв, які перетинають кордон, з 2019 року зросла всього на 57 євро.

«Контроль за заробітною платою та умовами праці має стати реальним. Сьогодні законодавство є лише паперовими положеннями, яких не дотримуються і які жодна транспортна компанія не боїться порушити. Штраф мінімальний», – сказав глава профспілки YTF.

Також варто зазначити, що якщо не прив'язуватися до національності водіїв, то їхня середня заробітна плата склала 2100 на місяць.

Нагадаємо, логістичний гігант Hegelmann опинився в центрі скандалу з українцем-далекобійником.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло