Amazon платила співробітникам за позитивні відгуки в мережі, але це не допомогло – FT
Люди з підроблених акаунтів писали те, чого їх навчили на спеціальних курсах

У 2018 році Amazon розгорнула кампанію, яка мала врятувати її репутацію в очах потенційних співробітників і громадських діячів, оскільки в ЗМІ поширилося багато критики щодо несприятливих умов роботи на її складах, пише FT з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
Працівники складів Amazon пройшли спеціальний курс про те, як реагувати на критику компанії у соцмережах. Вони мали відповідати «прямо, але чемно» на публікації, які компанія вважала неправдою.
Наприклад, наводиться скріншот одного із повідомлень на Twitter: «Я задоволений умовами праці. На складі контролюється температура, нашу безпеку ставлять у пріоритет і ми просто хочемо доставити посилки вчасно».
Невідомо, скільки всього існувало таких облікових записів. У серпні 2019 року Bellingcat зафіксував близько 50 схожих акаунтів у США та Європі.
Amazon відмовилася від кампанії наприкінці 2021 року та видалила всі повідомлення співробітників у соцмережах.
За словами джерел FT, компанія виявилася незадоволеною ефективністю такої схеми із залучення нових співробітників. Крім того, деякі заводили відразу кілька підроблених облікових записів, щоб написати більше позитивних відгуків і отримати більше грошей.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].