Starbucks, Coca-cola і Pepsi припиняють роботу в росії через напад путінських військ на Україну

Starbucks, Coca-cola і Pepsi припиняють роботу в росії через напад путінських військ на Україну

Компанії подбають про своїх тепер безробітних працівників у росії

Starbucks, Coca-cola і Pepsi припиняють роботу в росії через напад путінських військ на Україну
фото DR

Мережа кавʼярень Starbucks зупиняє всю ділову активність у росії через розвʼязану нею війну в Україні. Будуть закриті всі кав'ярні мережі та зупинено експорт та продаж у росії товарів під брендом Starbucks, пише CNBC.

Оголошення було зроблено після того, як колега – гігант фастфуду McDonald's заявив раніше, що вони тимчасово закриють свої російські ресторани після гострої критики за мовчання про війну.

Starbucks набагато менше представлена на російському та українському ринках. За даними Bank of America Securities, компанія має близько 130 офісів у росії та Україні. Всі ці кафе працюють за ліцензією, тому компанія не керує жодним із них сама. На ці заклади припадає менше ніж 1% світового доходу Starbucks.

Гендиректор Кевін Джонсон зазначив, що компанія підтримає майже 2000 своїх співробітників у росії.

Джонсон засудив напади на Україну та пообіцяв пожертвувати гонорари від свого російського бізнесу на гуманітарні цілі в Україні: «Ми засуджуємо жахливі напади росії на Україну і всім серцем співчуваємо всім постраждалим», – написав Джонсон.

Тим часом щойно стало відомо, що Coca-Cola оголосила, що припиняє свій бізнес у росії після вторгнення країни-агресора в Україну.

Таким чином компанія приєдналася до McDonald's, Starbucks та багатьох інших американських корпорацій.

«Наші серця з людьми, які переживають неймовірні наслідки цих трагічних подій в Україні, – йдеться у короткій заяві Coca-Cola у вівторок. – Ми будемо й надалі  відстежувати і оцінювати ситуацію в міру розвитку обставин».

За даними CNBC, від бізнесу в росії, принаймі тимчасово, відмовився також головний конкурент Coca-Cola - PepsiCo.

Зазначається, що Pepsi не зупиняє весь свій бізнес. Компанія продовжить продавати у росії деякі товари першої необхідності, такі як дитячі суміші та дитяче харчування.

«Як компанія, яка виробляє продукти харчування та напої, зараз як ніколи ми маємо залишатися вірними гуманітарному аспекту нашого бізнесу», – написав гендиректор PepsiCo Рамон Лагуарта у службовій записці для працівників.

Проте продажі його брендів Pepsi-Cola, 7Up та Mirinda будуть призупинені разом із капітальними вкладеннями та усією рекламною діяльністю в росії.

Як повідомлялося, Procter&Gamble припиняє всю рекламну активність у рф, це вдарить по російському ТБ.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло