У KFC продаються російські лимонади після виходу з росії PepsiCo
Ресторани KFC продовжують працювати в росії за франшизою

Лимонади російського виробника «Черноголовка» з'явилися в меню мережі ресторанів швидкого харчування KFC на тлі виходу з росії PepsiCo, пише The Insider.
У меню на сайті доступні «Байкал», «Дюшес», «Кола» та лимонад зі смаком апельсина. При цьому біля напоїв бренду PepsiCo – 7Up, 7Up, Мохіто, Pepsi, Mirinda зазначається, що товар буде пізніше.
На початку березня PepsiCo заявила, що припиняє рекламну діяльність та продаж напоїв у росії. PepsiCo Inc. володіє брендами Pepsi, 7up, Mirinda, Diet Pepsi, Tropicana, Lay's, Cheetos, Doritos та іншими.
Yum! Brands також оголошувала, що зупиняє діяльність у росії 70 ресторанів, що належали KFC. Однак це не торкнулося ресторанів, що працюють за франшизою, їх більше тисячі.
Раніше McDonald's оголосила, що через санкції тимчасово закриє у росії усі 850 своїх закладів. Перший ресторан McDonald's був відкритий у Москві в 1990 році, незадовго до розпаду СССР.
10 березня заступник голови Ради безпеки Дмитро Медведєв заявив, що уряд опрацьовує низку заходів у відповідь на відмову іноземного великого бізнесу вести справи в росії. Медведєв звинуватив західні компанії в тому, що вони фактично кидають свої колективи в росії напризволяще. За його словами, серед кроків у відповідь – банкрутство та націоналізація майна таких іноземних організацій.
Нагадаємо, власник франшизи KFC вирішив продати бізнес у росії, але це зробити не так просто через санкції.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].