Українці не розуміють цінність своїх персональних даних – експеримент
Половина опитуваних повідомила своє кодове слово для банкінгу

Стало відомо, що українці не розуміють цінність своїх персональних даних, а деякі навіть готові повідомити своє кодове слово для банкінгу незнайомцям.
Джерело. Про це свідчать результати соціального експерименту від GigaCloud.
Деталі. Хмарний оператор провів експеримент, під час якого учасникам пропонували анонімно заповнити анкету. В опитуванні просили назвати місце проживання, номер телефону та дівоче прізвище матері. Останнє використовується в банкінгу як кодове слово для доступу до рахунків.
Повідомляється, що всі десятеро учасників погодилися заповнити анкету, семеро з них не звернули уваги на бланк, куди вони вносили відповіді, а п'ятеро опитуваних навіть повідомили справжнє дівоче прізвище своєї матері.
«Ми показали, як діють шахраї, коли збирають чутливі дані. Ми пропонували пройти анонімне опитування і при цьому питали персональні дані. Нікого це не здивувало. Ми хочемо сказати всім українцям – ніколи не робіть так! Бережіть свої дані та звертайте увагу, кому ви їх надаєте», – повідомили в компанії.
Результати опитування свідчать про те, що українці не до кінця розуміють цінність своїх персональних даних. Зокрема, на думку всіх десяти учасників, за захист даних мають відповідати бізнес та держава.
Бекграунд. Нагадаємо, що ПриватБанк попередив про нову схему обману – шахраї розсилають інформацію про виплати для українців нібито від ООН та ЄС. Злочинці пропонують перейти за посиланням на фішинговий сайт і ввести дані банківських карток для нібито отримання допомоги.
Раніше Mind повідомляв про шахраїв, які за такою схемою привласнили 100 млн грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].