«Метінвест» планує налогодити перевезення через порти Дунаю, Чорного моря і країн Балтії (ОНОВЛЕНО)
При цьому на 100% потужності працює лише одне підприємство компанії – криворізький «Юністіл»

Що сталося. Компанія «Метінвест» Ріната Ахметова для відвантаження продукції має на меті використовувати порти Дунаю, Чорного моря і країни Балтії.
Джерело. Про це повідомила пресслужба «Метінвесту» у коментарі Mind.
Деталі. Зазначається, що наразі постачання продукції «Метінвесту» на експорт здійснюється, в основному, залізницею до Європейського Союзу або через його порти на інші ринки світу.
За всім ланцюгом постачання накопичуються запаси, бо продукція компанії місяцями стоїть у черзі через завантаженість прикордонних переходів. «Метінвест» вважає, що потрібно разом із західними партнерами збільшувати обсяг перевезень через західні переходи з нинішніх 1900 до понад 3000 вагонів на добу.
При цьому компанія переглядає можливості морської і річкової логістики. Зокрема, для відвантаження продукції компанія намагається використовувати українські та європейські порти Дунаю. «Метінвест» планує налагодити постачання залізорудної сировини через інші порти Чорного моря та країн Балтії, щоби експортувати сировину до країн Європи та на Далекий Схід.
У компанії зазначили, що при цьому значно скоротився попит на внутрішньому українському ринку, що також ускладнило ситуацію.
Бекграунд. Нагадаємо, станом на 30 червня 2022 року повністю зупинені ММК імені Ілліча і «Азовсталь» у Маріуполі та Авдіївський коксохімічний завод.
Завод із випуску оцинкованого плоского прокату «Юністіл» (Кривий Ріг) у липні 2022 року працює на 100% потужності, виробник коксівного вугілля «Метінвест Покровськвугілля» працює на 75% від обсягу виробництва 2021 року, а потужності «Запоріжсталі» завантажені приблизно наполовину. Також на металургійному комбінаті «Каметсталь» працює одна доменна піч.
При цьому «Метінвест» продовжує видобувати залізну руду на Центральному гірничо-збагачувальному комбінаті (ГЗК) зі зниженим рівнем завантаження потужностей, а видобуток на Інгулецькому ГЗК і Північному ГЗК призупинено з 1 липня та середини липня 2022 року відповідно.
Оновлено о 17:15. У початковій версії новини зазначалося, що «Метінвест» Ріната Ахметова має на меті разом із західними партнерами збільшувати обсяг перевезень через західні переходи на кордоні Україна-ЄС з нинішніх 1900 до понад 3000 вагонів на добу. Однак пізніше у пресслужбі компанії уточнили, що «Метінвест» не планує збільшувати обсяг перевезень до понад 3000 вагонів. «Це те, що потрібно від держави» – сказали у пресслужбі «Метінвесту».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].