Російський маркетплейс Wildberries змінив назву на “Ягодки”
Раніше у кремлі обурювалися “засиллям іноземних назв” у компаніях

Популярний російський інтернет-магазин Wildberries змінив назву на російськомовну «Ягодки».
На головній сторінці сайту маркетплейсу слово Wildberries змінилося на російськомовне «Ягодки». Навколо нього на тлі фірмового фіолетового кольору з'явилися зображення ягід.
При цьому в інших розділах сайту, в тому числі в юридичній інформації, назва залишилася колишньою – Wildberries, адреса сайту також не змінилася.
У самій компанії поки що не прокоментували ребрендинг.
Раніше засновниця Wildberries Тетяна Бакальчук обіцяла подумати про русифікацію бренду після того, як віце-прем'єр рф Денис Мантуров у ході форуму «Тиждень російського рітейлу 2022» поскаржився на засилля іноземних назв у торговельній сфері. Тоді учасники дискусії навели Wildberries як один із прикладів таких компаній.
У червні речник Держдуми В'ячеслав Володін пропонував взагалі заборонити рекламні вивіски іноземною мовою.
Нагадаємо, в росії вже через 3 тижні після відкриття «Вкусно и точка» загруз в негативних відгуках покупців – ребрендинг та імпортозаміщення не вдалися, колишній «Макдональдс» скотився до рівня «запльованої рюмочної».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].