Морський перевізник Maersk, барометр світової торгівлі, попереджає про «темні хмари на горизонті»
За словами гендиректора компанії, через війну в Україні та глобальну рецесію попит незабаром впаде

Данський гігант контейнерних перевезень Maersk, якого багато хто вважає барометром світової торгівлі, повідомив про прибуток у розмірі $10,9 млрд за квартал, що вище за прогноз аналітиків $9,8 млрд і на 60% більше, ніж за той самий період рік тому.
Генеральний директор Сорен Скоу сказав, що «виключні результати» були зумовлені зростанням ставок на морські перевезення, але попередив про зниження попиту.
Джерело. Про це пише CNBC.
Деталі. Компанія підтвердила річний прогноз базової EBITDA в розмірі $37 млрд і вільний грошовий потік понад $24 млрд.
За словами гендиректора, у IV кварталі результати будуть нижчими на тлі падіння попиту й послаблення перевантаженості ланцюга постачань. Скоу зазначив, що найближчими місяцями доходи компанії від морських операцій знизяться.
«У зв'язку з війною в Україні, енергетичною кризою в Європі, високою інфляцією і глобальною рецесією, що насувається, на горизонті багато темних хмар», – заявив Скоу.
«Це чинить тиск на купівельну спроможність споживачів, що, своєю чергою, впливає на глобальний попит на перевезення та логістику. Ми очікуємо, що уповільнення світової економіки призведе до послаблення ринку”, – зазначив глава компанії.
У своєму звіті за II квартал Maersk зазначила уповільнення глобального попиту на морські контейнери на тлі ослаблення довіри споживачів і перевантаженості ланцюга постачань.
У середу компанія заявила, що світовий попит на контейнери, як очікується, скоротиться на 2–4% у 2022 році порівняно з попереднім прогнозом від +1% до -1%.
Акції Maersk впали на 4,4% на початку торгів у Європі.
Бекграунд. Нагадаємо: раніше Bloomberg писав, що перед запровадженням ембарго на російську нафту таємничі компанії скуповують танкери.
«Якщо подивитися, скільки суден було продано за останні пів року невідомим покупцям, стає зрозуміло, що формується флот, здатний перевозити російську нафту», – зазначив гендиректор датської Maersk Tankers, у власності якої 170 танкерів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].