Після того, як Твіттер перейшов до Ілона Маска, соцмережа втратила сотні мільйонів доларів доходів

Після того, як Твіттер перейшов до Ілона Маска, соцмережа втратила сотні мільйонів доларів доходів

Провідні рекламодавці припинили розміщувати в Твіттері свою рекламу

Після того, як Твіттер перейшов до Ілона Маска, соцмережа втратила сотні мільйонів доларів доходів
фото DR

Перехід соцмережі Твіттер у власність мільярдера Ілона Маска призвів до значного погіршення бізнесу цієї соцмережі. Такого висновку дійшов ринковий спостерігач Media Matters for America, згідно з дослідженням якого Twitter втратив половину своїх провідних рекламодавців з кінця жовтня, коли Маск придбав сервіс.

Джерело. Про це пише CBSNews.

Деталі. За даними Media Matters for America, 50 зі 100 найбільших рекламодавців Твіттер, які витратили з 2020 року в сумі близько $2 млрд на рекламу на платформі, в останні тижні «або оголосили про припинення рекламних компаній, або припинили розміщувати тут рекламу».

Ці компанії тільки цього року вклали в рекламу понад $750 млн, повідомляється в дослідженні, яке базується на даних станом на 21 листопада.

Як зазначає Media Matters for America, сім компаній скоротили витрати на рекламу у Твіттер «майже до нуля».

З 2020 року вони принесли Твіттеру понад $255 млн доходу і майже $118 млн вклали в рекламу на платформі цього року. Серед тих, хто публічно заявив про припинення розміщення реклами у соцмережі: VW, Chevrolet, Chipotle Mexican Grill, Ford та Jeep.

Серед тих, хто просто «тихо пішов» після приходу Маска: AMC Networks, AT&T, BlackRock, Chanel та Kellogg.

The Washington Post повідомила, що більше третини провідних рекламодавців Твіттера не розміщували рекламу на платформі протягом останніх двох тижнів. Jeep та Mars, наприклад, не робили цього з 7 листопада.

Багато рекламодавців висловлюють стурбованість тим, як нова політика модерування контенту соцмережі може позначитися на іміджі їхнього бренду. Наприклад, директор неназваної середньої B2B-компанії повідомив про призупинення в останні тижні розміщення реклами в Твіттер, хоча раніше компанія витрачала на неї $750 000 на місяць.

За його словами, протягом двох тижнів після того, як Маск очолив Твіттер, ефективність їхньої рекламної кампанії «значно впала», оскільки активність користувачів різко знизилася.

Рекламодавці не стали звинувачувати Маска у проблемах, зазначивши, що деякі з них можуть бути пов'язані зі «зміною кількості користувачів на платформі», але разом з тим заявили, що весь цей хаос «коштував їм реальних грошей».

Бекграунд. Нагадаємо, Ілон Маск звільнив увесь офіс Twitter у Брюсселі – ці співробітники відповідали за дотримання правил ЄС щодо дезінформації.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло