Rozetka повідомила про випуск вина власної торговельної марки

Rozetka повідомила про випуск вина власної торговельної марки

Товарообіг від продажу вин на маркетплейсі 2022 року зріс удвічі

Rozetka повідомила про випуск вина власної торговельної марки
Фото: aladdin.ua

Що сталося. Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka повідомив про випуск вина та питної води власної торговельної марки.

Джерело. Про це повідомляє Liga.net із посиланням на пресслужбу компанії.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Деталі. Зазначається, що товарообіг від продажу вин на маркетплейсі 2022 року зріс удвічі. 

«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки Rozetka», – повідомили в компанії.

Також ритейлер планує випуск питної води власної торговельної марки.

Частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%. Пік продажу цих товарів було зафіксовано в жовтні-грудні, а середній чек становив 150 грн. У компанії зазначають, що найвищий попит фіксується в нижніх і середніх цінових сегментах.

Бекграунд. Нагадаємо: зараз працює більша частина з 270 магазинів Rozetka, компанія наближається до довоєнних показників роботи. Збільшується й кількість підприємців, які продають свій товар на маркетплейсі. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло