Rozetka повідомила про випуск вина власної торговельної марки
Товарообіг від продажу вин на маркетплейсі 2022 року зріс удвічі

Що сталося. Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka повідомив про випуск вина та питної води власної торговельної марки.
Джерело. Про це повідомляє Liga.net із посиланням на пресслужбу компанії.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Деталі. Зазначається, що товарообіг від продажу вин на маркетплейсі 2022 року зріс удвічі.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки Rozetka», – повідомили в компанії.
Також ритейлер планує випуск питної води власної торговельної марки.
Частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%. Пік продажу цих товарів було зафіксовано в жовтні-грудні, а середній чек становив 150 грн. У компанії зазначають, що найвищий попит фіксується в нижніх і середніх цінових сегментах.
Бекграунд. Нагадаємо: зараз працює більша частина з 270 магазинів Rozetka, компанія наближається до довоєнних показників роботи. Збільшується й кількість підприємців, які продають свій товар на маркетплейсі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.