Акції Beyond Meat зросли за рахунок вищих, ніж очікувалося, продажів
Виробник м'яса на рослинній основі рекламує кроки до «стійкого зростання»

Акції американського виробника рослинного м’яса Beyond Meat зросли наприкінці торгів після повідомлення про продажі в четвертому кварталі, які перевершили очікування, і компанія продемонструвала прогрес у досягненні своєї мети стати прибутковою.
Джерело. Про це пише Bloomberg.
Деталі. Виручка в четвертому кварталі в розмірі $79,9 млн перевищила середню оцінку в $75,7 млн, складену Bloomberg. Вдалими виявилися продажі в США в супермаркетах та ресторанах, а також міжнародними каналами.
Акції компанії зросли на 14% після закриття торгів.
«Ми досягли значного прогресу в нашому переході до моделі сталого зростання», – заявив генеральний директор Ітан Браун. Компанія повідомила про збиток у розмірі $56,5 млн – це краще, ніж очікувала Волл-стріт.
Проте виручка, як і раніше, знизилася на 21% порівняно з минулим роком, оскільки ціни залишаються вищими, ніж на м'ясо тварин, а бюджет стає дедалі більш обмеженим. Судячи з ринкових даних, інтерес споживачів до рослинного м'яса також знижується.
Beyond Meat заявила, що на кінець четвертого кварталу її грошові резерви склали $309,9 млн порівняно з $390,2 млн, про які вона повідомляла в попередньому кварталі. Компанія скорочує витрати, менше витрачаючи на маркетинг та скорочуючи операційні витрати. Вона також звільнила співробітників.
Хоча виручка виявилася вищою, ніж очікувала Волл-стріт, вона знизилася порівняно з минулим роком як у супермаркетах, так і ресторанах, навіть попри те, що компанія знизила ціни і розширила дистрибуцію. Порівняно з минулим роком було додано близько 5000 нових точок громадського харчування в США.
Компанія очікує чистий виторг у діапазоні від $375 до $415 млн за весь рік порівняно з оцінкою аналітиків у $394 млн.
Компанія була заснована Ітаном Брауном у Каліфорнії в 2009 році. Стартап отримав венчурне фінансування від GreatPoint Ventures, Kleiner Perkins, Obvious Corporation, Білла Гейтса, Біза Стоуна, Humane Society і харчової корпорації Tyson Foods.
У квітні 2013 року компанія почала продавати курячу продукцію на рослинній основі в супермаркетах Whole Foods у США. У 2014 році було розроблено імітований продукт з яловичини.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].