Інноваційний виклик: морозиво, що не тане
Новий челендж відкритих інновацій. Краще з Дайджест Reactor Monitor
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua продовжують збирати найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Челендж: Häagen-Dazs Start-Up Innovation Challenge
Ключова індустрія: Agrifood.
Опис: Челендж організований EIT Food спільно з корпорацією General Mills і спрямований на вдосконалення технології виготовлення, пакування і зберігання морозива одного з брендів General Mills – Häagen-Dazs. Для команд пропонується п'ять завдань:
- Морозиво зі зниженим вмістом цукру.
- Інгредієнти, які можуть забезпечувати стійкість до температурних коливань.
- Морозиво, виготовлення якого має найменший вуглецевий слід.
- Упаковка для морозива майбутнього з низьким впливом на навколишнє середовище.
- Морозильна шафа для магазинів Häagen-Dazs з покращеною енергоефективністю.
Переваги для команд: Всі учасники отримають зворотний зв'язок та експертну оцінку від General Mills щодо їх продукту, сервісу чи технології. 10 команд отримають менторів для розробки демо-прототипу і будуть запрошені на особисту презентацію своїх рішень. Два фіналісти отримають підтримку від General Mills для розробки POC.
Дедлайн: 30 березня 2023 року
Як взяти участь: заповніть цю Google-форму. Уважно прочитайте критерії прийнятності. Будьте готові особисто пітчити 12-13 червня 2023 року.