Інноваційний виклик: морозиво, що не тане
Чому впав Sillicon Valley Bank? Розбір причин та наслідків Чому впав Sillicon Valley Bank? Розбір причин та наслідків
Відкриті інновації

Інноваційний виклик: морозиво, що не тане

Новий челендж відкритих інновацій. Краще з Дайджест Reactor Monitor

Інноваційний виклик: морозиво, що не тане
Фото: depositphotos.com

Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua продовжують збирати найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них

Челендж: Häagen-Dazs Start-Up Innovation Challenge

Ключова індустрія: Agrifood.

Опис: Челендж організований EIT Food спільно з корпорацією General Mills і спрямований на вдосконалення технології виготовлення, пакування і зберігання морозива одного з брендів General Mills – Häagen-Dazs. Для команд пропонується п'ять завдань:

  1. Морозиво зі зниженим вмістом цукру.
  2. Інгредієнти, які можуть забезпечувати стійкість до температурних коливань.
  3. Морозиво, виготовлення якого має найменший вуглецевий слід.
  4. Упаковка для морозива майбутнього з низьким впливом на навколишнє середовище.
  5. Морозильна шафа для магазинів Häagen-Dazs з покращеною енергоефективністю.

Переваги для команд: Всі учасники отримають зворотний зв'язок та експертну оцінку від General Mills щодо їх продукту, сервісу чи технології. 10 команд отримають менторів для розробки демо-прототипу і будуть запрошені на особисту презентацію своїх рішень. Два фіналісти отримають підтримку від General Mills для розробки POC. 

Дедлайн: 30 березня 2023 року

Як взяти участь: заповніть цю Google-форму. Уважно прочитайте критерії прийнятності. Будьте готові особисто пітчити 12-13 червня 2023 року.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло