Інноваційний виклик: морозиво, що не тане
Новий челендж відкритих інновацій. Краще з Дайджест Reactor Monitor
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua продовжують збирати найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Челендж: Häagen-Dazs Start-Up Innovation Challenge
Ключова індустрія: Agrifood.
Опис: Челендж організований EIT Food спільно з корпорацією General Mills і спрямований на вдосконалення технології виготовлення, пакування і зберігання морозива одного з брендів General Mills – Häagen-Dazs. Для команд пропонується п'ять завдань:
- Морозиво зі зниженим вмістом цукру.
- Інгредієнти, які можуть забезпечувати стійкість до температурних коливань.
- Морозиво, виготовлення якого має найменший вуглецевий слід.
- Упаковка для морозива майбутнього з низьким впливом на навколишнє середовище.
- Морозильна шафа для магазинів Häagen-Dazs з покращеною енергоефективністю.
Переваги для команд: Всі учасники отримають зворотний зв'язок та експертну оцінку від General Mills щодо їх продукту, сервісу чи технології. 10 команд отримають менторів для розробки демо-прототипу і будуть запрошені на особисту презентацію своїх рішень. Два фіналісти отримають підтримку від General Mills для розробки POC.
Дедлайн: 30 березня 2023 року
Як взяти участь: заповніть цю Google-форму. Уважно прочитайте критерії прийнятності. Будьте готові особисто пітчити 12-13 червня 2023 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].