Експорт електрокросоверів із Китаю зростає через високу конкуренцію на внутрішньому ринку – Укравтопром

Експорт електрокросоверів із Китаю зростає через високу конкуренцію на внутрішньому ринку – Укравтопром

За даними аналітиків, у квітні цього року в Китаї було зареєстровано щонайменше 20 нових моделей електромобілів

Експорт електрокросоверів із Китаю зростає через високу конкуренцію на внутрішньому ринку – Укравтопром

Зазначається, що 2020 року на китайському ринку пропонували 76 моделей електричних SUV, а зараз цей сегмент налічує 93 моделі, загальний продаж яких досяг 1,5 млн одиниць.

Про це повідомляє Укравтопром.

Зазначається, що в Китаї стрімко зросла популярність електричних кросоверів, коли два роки тому Tesla випустила модель Y, зробивши її одним із найшвидше зростаючих сегментів на найбільшому автомобільному ринку світу.

Знижки на продукцію Tesla були відповіддю на конкуренцію китайських виробників. Однак вони також знизили ціни на свою продукцію.

«Ми побачимо китайський експорт, що зростає через надконкурентний ринок КНР. Насправді це буде клапан скидання тиску», – сказав Ту Ле, засновник пекінської консалтингової фірми Sino Auto Insights.

Відчуваючи на собі цей тиск, іноземні бренди реструктуризують свою діяльність у Китаї, орієнтуючись на експорт виготовлених там електромобілів до Європи та Північної Америки.

Навіть Tesla має намір постачати кросовери Model Y зі свого заводу в Шанхаї до Канади.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що ринок електромобілів у 2023 році може зрости на 35%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло