Експорт електрокросоверів із Китаю зростає через високу конкуренцію на внутрішньому ринку – Укравтопром
За даними аналітиків, у квітні цього року в Китаї було зареєстровано щонайменше 20 нових моделей електромобілів

Зазначається, що 2020 року на китайському ринку пропонували 76 моделей електричних SUV, а зараз цей сегмент налічує 93 моделі, загальний продаж яких досяг 1,5 млн одиниць.
Про це повідомляє Укравтопром.
Зазначається, що в Китаї стрімко зросла популярність електричних кросоверів, коли два роки тому Tesla випустила модель Y, зробивши її одним із найшвидше зростаючих сегментів на найбільшому автомобільному ринку світу.
Знижки на продукцію Tesla були відповіддю на конкуренцію китайських виробників. Однак вони також знизили ціни на свою продукцію.
«Ми побачимо китайський експорт, що зростає через надконкурентний ринок КНР. Насправді це буде клапан скидання тиску», – сказав Ту Ле, засновник пекінської консалтингової фірми Sino Auto Insights.
Відчуваючи на собі цей тиск, іноземні бренди реструктуризують свою діяльність у Китаї, орієнтуючись на експорт виготовлених там електромобілів до Європи та Північної Америки.
Навіть Tesla має намір постачати кросовери Model Y зі свого заводу в Шанхаї до Канади.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що ринок електромобілів у 2023 році може зрости на 35%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].