Meta почала тестувати рекламні інструменти на основі ШІ
Це перший крок власника Facebook та Instagram до розгортання продуктів з використанням ШІ, що обробляє величезні масиви набутих даних

Материнська компанія Facebook – Meta – почала тестування рекламних інструментів на основі штучного інтелекту, який може створювати такий контент, як фонові зображення і варіації написаного тексту.
Про це повідомляє Reuters.
Вибраній групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на «майданчику для тестування», який компанія називає AI Sandbox.
Керівники відмовилися уточнити, скільки рекламодавців матимуть доступ до цього простору, зазначивши лише, що група є невеликою.
За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції в рекламні продукти загального призначення пізніше цього року.
Це оголошення знаменує собою перший крок власника Facebook та Instagram до розгортання продуктів, які використовують технологію генеративного штучного інтелекту, що обробляє величезні масиви набутих даних для створення нового контенту, такого як проза, мистецтво та програмний код.
Бекграунд. Раніше стало відомо, що Google планує додати у свій пошуковик видачу відео з TikTok, пости в соціальних мережах і відповіді чат-бота на основі штучного інтелекту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].