Компанія Lloyd’s не буде страхувати судна, що перевозять українське зерно поки маршрут не буде схвалений ООН

Компанія Lloyd’s не буде страхувати судна, що перевозять українське зерно поки маршрут не буде схвалений ООН

Однак інший великий страхувальник Beazley страхує їх і зараз

This text is also available in English
Компанія Lloyd’s не буде страхувати судна, що перевозять українське зерно поки маршрут не буде схвалений ООН
фото DR

Генеральний директор найбільшого у світі страховика Lloyd's Джон Ніл сказав, що його компанія буде готова страхувати перевезення зерна з українських портів тільки у разі, якщо вдасться встановити міжнародні коридори за аналогією з розірваною росією зерновою угодою. Зараз компанія обговорює це з представниками ООН.

Джерело. Про це пише Reuters.

«За відсутності втручання ООН та погодження з ООН ми не санкціонуємо страхування», – зазначив гендиректор Lloyd's.

Він зауважив, що Lloyd's також спілкується із гравцями на українському ринку страхування – «що ми можемо зробити, щоб підтримати та допомогти вам? Вам потрібне перестрахування?»

Після розвалу зернових угод Україна стала освоювати альтернативний маршрут руху суден – близько до берега, оскільки сюди бояться підходити російські військові кораблі, а потім через територіальні води Румунії та Болгарії.

Цим коридором уже пройшло кілька суден, причому не лише із зерном.

Генеральний директор ще однієї великої страхової компанії Beazley Едріан Кокс підтвердив Reuters, що його компанія страхує ці рейси: «Ми присутні на цьому ринку, щоб надавати страхування, потрібне для того, щоб ці судна почали рухатися».

Бекграунд. При цьому FT у серпні писала, що Lloyd’s близька до відновлення страхування суден із перевезення зерна в Чорному морі. Схема могла передбачати страхування від п’яти до 30 кораблів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло