«Укрзалізниця» та USAID посилили співпрацю з розбудови зернової логістики Україна – ЄС
Меморандум має на меті підтримку в ремонті та відновленні зерновозів і придбанні локомотивів

«Укрзалізниця» і компанія DAI Global LLC підписали меморандум щодо проєкту допомоги «Економічна підтримка України», яку фінансує Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Він , зокрема, передбачає розвиток експорту українського зерна залізницею.
Про це повідомляє пресслужба «УЗ».
«Наше спільне завдання – збільшення експорту зерна шляхом розробки рішень, які допоможуть підвищити та продемонструвати ефективність і рентабельність залізничної експортної логістики України», – наголосив голова правління «УЗ» Євген Лященко.
Меморандум має на меті підтримку в ремонті та відновленні вагонів-зерновозів (хоперів) і придбанні локомотивів, що перевозять вагони із зерном та зменшення витрат на транспортування зерна.
Також серед завдань співпраці – надання комплексних послуг із проєктування й будівництва на пріоритетних пунктах перетину кордону (ППК) та інші напрями й проєкти, що за згодою учасників меморандуму дозволять збільшити можливості України та її залізничної мережі для експорту аграрної продукції.
«Це може включати, серед іншого, модернізацію інфраструктури пунктів перетину кордону, закупівлю маневрових локомотивів, обладнання для зважування та моніторингу перевезень вантажів, з акцентом на зернові культури», – йдеться в повідомленні.
Також DAI Global LLC сприятиме й надаватиме підтримку в залученні додаткового фінансування, зокрема від міжнародних фінансових організацій, для реалізації інфраструктурних проєктів
Бекграунд. У 2021 році вартість перевезення української агропродукції становила приблизно 5–7% від корпоративного бюджету, а 2022 року вона збільшилася до 14%. Водночас аграріям треба було відновлювати зруйновані окупантами приміщення й обладнання, і це на тлі падіння світових цін на зерно через рекордні врожаї в Австралії та США. Усе це призвело до того, що агровиробники працювали у збиток.
Цього року ситуація не поліпшується, а загострюється. Бо через проблеми в АПК , з якими стикаються аграрії, страждає інший великий гравець української економіки – «Укрзалізниця». Чи можна зарадити цій ситуації і які рішення вже зараз мають бути прийняті на рівні держави, пояснює Mind.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].